Web Analytics Made Easy - Statcounter

جسد کوهنورد سقوط کرده از «کول‌جنو» اشترانکوه پس از عملیات 30 ساعته توسط امدادگران هلال احمر به پایین کوه انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار فارس در ازنا، طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر لرستان در مورخ ۹۹/۵/۱۷ ساعت ۱۶:۰۰ مبنی بر سقوط یک کوهنورد از قله کول جنو ازنا در ارتفاعات اشترانکوه این شهرستان جمعیت هلال احمر ازنا چهار تیم امداد و نجات کوهستان خود را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کوهنورد که یک خانم  ۳۱ ساله و اهل اهواز بود در حین صعود به قله از روی تیغه های کول جنو سقوط کرده و جان خود را از دست م‌دهد.

پس از اعزام تیم‌های امداد و نجات کوهستان هلال احمر ازنا به منطقه و با توجه به تاریک بودن هوا پس از شناسایی محل دقیق پیکر این کوهنورد عملیات رهاسازی این کوهنورد با توجه بر اینکه در روی تیغه ها افتاده بود تا روشن شدن هوا متوقف شد.

بلافاصله پس از روشن شدن هوا تیم کوهستان هلال احمر ازنا پس از دسترسی مجدد به پیکر بی جان کوهنورد و زدن کارگاه‌های فنی عملیات انتقال را به پایین دیواره ها شروع کرد با تلاش تیم فنی عملیات انتقال به پایین دیواره‌ها و از آنجا تا محیطی امن توسط این تیم انجام شد و در ادامه با توجه به عدم انتقال پیکر این کوهنورد با بالگرد پس از اضافه شدن نفرات جدید امدادگر و با توجه به اینکه انتقال این کوهنورد بسیارنفس گیر با همکاری هئیت کوهنوردی ازنا در نهایت با زدن بیش از ۶۰ کارگاه جسد این کوهنورد به روستای کمندان انتقال داده شد و پس از ۳۰ ساعت این عملیات نفس گیر به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سقوط کوهنورد هلال احمر جسد هلال احمر کول جنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، سجادی مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان داشت: ۱۵۹ روستا در سیستان و بلوچستان با همکاری هلال‌احمر استان‌های فارس، یزد و کرمان ارزیابی شد و با همه توان، بارگیری و ارسال اقلام امدادی به مناطق سیل‌زده ادامه دارد.

وی افزود: با تلاش امدادگران تاکنون به ۶۳۷۷ خانواده متأثر از سیل کمک‌رسانی شده است.

کد خبر 6084309

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • ترمیم شکستگی خط لوله انتقال آب شرب منطقه کاشان + عکس
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه