Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تقدیر از ابتکار عمل خانه مطبوعات و رسانه های استان در برگزاری رویداد رسانه‌ای(تب‌ریز) گفت: خبرنگاران، تعامل حداکثری با ستاد ملی مقابله با کرونا را داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» در جمع برگزیدگان رویداد رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی(تب‌ریز) اظهار داشت: جامعه رسانه‌ای استان در کنار جامعه پزشکی و مدافعان سلامت شبانه روز پای کار بوده و در ایجاد فضای آرامش و نشاط در جامعه سهم بسزایی ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مجاهدت اصحاب رسانه استان در کنار مدافعان سلامت بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: خبرنگاران استان، تعامل حداکثری با ستاد ملی مقابله با کرونا داشته اند و اگر امروز شاهد حساس‌سازی جامعه نسبت به این مقوله ویروس شوم هستیم، نشان از اثرگذاری رسانه های استان دارد.

محمدپور افزود: اصحاب هنر و رسانه همواره در خط مقدم اطلاع رسانی قرار داشته و نقش خود را نسبت به مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری و صیانت از سلامت مردم به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت گسترده اصحاب رسانه آذربایجان شرقی در طول ماه های گذشته، یادآور شد: مطبوعات، پایگاه‌های خبری و دفاتر خبرگزاری‌های استان در بخش‌های مختلف خبری با وجود ریسک بالا، حاضر شده و در راه تهیه خبر و گزارش به منظور آگاه سازی مردم نسبت به مراقبت‌های بهداشتی اقدامات بسیاری را انجام داده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تقدیر از ابتکار عمل خانه مطبوعات و رسانه های استان در برگزاری رویداد رسانه‌ای(تب‌ریز) گفت: این جشنواره رسانه ای که با استقبال خبرنگاران همراه بود، منجر به تولید آثار فاخر رسانه‌ای در موضوعات مختلفی همچون مدافعان سلامت، گروه‌های جهادی و دوران پساکرونا شد.

محمدپور با بیان این‌که حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در کنار مدافعان سلامت در راستای ارتقای سطح امنیت روانی و آرامش جامعه در مسیر مقابله با کرونا تلاش می کند، افزود: همراهی مردم با توصیه های ستاد ملی کرونا بدون نقش‌آفرینی اصحاب رسانه استان ممکن نبوده است

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا ۱۷ مرداد روز خبرنگار مقابله با کرونا آذربایجان شرقی مدافعان سلامت رسانه ای ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران صحت دارد؟

 یک مقام مطلع گفت: فضاسازی برخی رسانه های غربی در خصوص آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه کاملا کذب است.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، این مقام مسئول تاکید کرد: با هوشیاری سامانه های راداری و پدافندی مستقر در منطقه، ریزپرنده های ناشناس قبل از نزدیک شدن به حریم مناطق حساس مورد هدف قرار گرفتند.

رسانه های غربی و صهیونیستی از جمله نیویورک تایمز پس از عملیات مقابله جویانه وعده صادق که به صورت کاملا موفق انجام شد با جعل اخبار و فضا سازی های دروغین در مورد آسیب دیدن سامانه های پدافندی ایران در جریان مقابله با ریزپرنده های ناشناس در آسمان اصفهان به دنبال دستاورد سازی برای رژیم اسراییل به منظور خارج نمودن صهیونیستها از انفعال ناشی از شکست هستند.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند
  • آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران صحت دارد؟