Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:17:48 GMT

برتری حریف استقلال با درخشش عمر السومه

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۱۵۹

تیم الاهلی عربستان در بازی حساس مقابل الاتحاد موفق به کسب پیروزی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته بیست و سوم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم الاهلی که یکی از رقبای استقلال در گروه A لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در استادیوم ملک عبدالله جده مقابل تیم رده سیزدهمی الاتحاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عمر السومه که در بازی رفت موفق به گلزنی شده بود، در این دیدار هم روی توپ ریباند شده توسط دروازه‌بان الاتحاد با ضربه پای چپ گلزنی کرد و تیمش را در دقیقه ۳۰ پیش انداخت، اما در دقیقه ۴۲ الاتحاد روی پاس به عقب رومارینهو و شوت روی پای عبدالله الملکی گل تساوی را به ثمر رساند.

 

 

 

 

در نیمه دوم الاهلی نمایش بهتری ارائه داد و موفق شد در دقیقه ۶۴ روی توپ ارسالی حسین عبدالغنی از جناح راست میانه زمین به پشت مدافعان الاتحاد، گل دوم را توسط عمر السومه بزند.

 

الاهلی که در دیدار اخیرش موفق به کسب برتری مقابل الحزم شده بود، این هفته هم توانست با نتیجه ۲ بر یک الاتحاد را شکست دهد تا ۴۳ امتیازی شده و در جایگاه سوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار بگیرد.

استقلال تهران الاهلی عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی

هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی ذوب‌آهن اصفهان مقابل آلومینیوم اراک ادامه یافت.

به گزارش مشرق، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (یکشنبه) برگزارکننده دیداری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بودند، مسابقه‌ای که در پایان به برتری ۲ بر صفر ذوب‌آهن انجامید.

گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه هر گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۶۹ وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند. البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۸+۹۰ با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد.

با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

قضاوت بازی ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود. او در این مسابقه به فریبرز گرامی، ارشا سرشوق و محسن آذرباد از ذوب‌آهن و امیر نوری و احمد گوهری از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی