Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:14:01 GMT

پرداخت ۹۸درصدی گندمکاران در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۱۷۲

پرداخت ۹۸درصدی گندمکاران در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از پرداخت ۹۸درصدی طلب گندمکاران این استان خبر داد و گفت: گزارشی از قاچاق گندم در استان سمنان در سال زراعی ۹۹-۹۸ دریافت نشد

 حبیب‌الله خجسته‌پور در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن یادگار امام (ره) استانداری از گندم به عنوان یک محصول راهبردی نام برد و اظهار کرد: 
وی با قدردانی از تلاش های سازمان جهاد کشاورزی و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در پرداخت به موقع مطالبه های گندمکاران استان افزود: تاکنون ۹۸ درصد از مطالبه های گندم‌کاران زحمتکش استان پرداخت شد و مابقی پرداخت این مطالبه ها هم در حال سپری شدن روند اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: یادمان هست که در زمان های گذشته پرداخت مطالبه گندم‌کاران با تاخیر چند ماهه پرداخت می شد اما در سال‌های گذشته تلاش شد مطالبه‌های گندمکاران به روز پرداخت شود و با تلاش دولت تدبیر و امید در سال جاری بیش از ۹۸ درصد از این مطالبه ها با وجود به اتمام نرسیدن برداشت‌ گندم در استان پرداخت شده است.
خجسته پور افزود: گزارش‌هایی در ارتباط با نحوه انجام توزیع الکترونیک گاز مایع از سوی مسئولان مربوط ارائه شد که فرمانداران هماهنگی های لازم را با بخشداران استان در ارتباط با پای کار آمدن آنان و نحوه انجام این طرح انجام دهند.
وی ادامه داد: با برگزاری جلسات مستمر با بخشداران و دهیاران در ارتباط با اجرای توزیع الکترونیک گاز مایع، مراتب اجرای این طرح با رویکرد کارشناسی‌تر انجام می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: نواقص احتمالی اجرای این طرح به صورت کارشناسی بررسی شود و نباید گروه هدف در توزیع الکترونیک گاز مایع با هیچگونه مشکلی روبه رو شوند.
خجسته پور ابراز امیدواری کرد اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در جلوگیری از مصرف بی رویه انرژی در استان تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گندم سمنان توزیع الکترونیک گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی

معاون حقوقی و امور بین الملل باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص توافق با باشگاه سانتاکلارا ارائه کرد.

به گزارش مشرق،محمدرضا بختیاری در گفت‌وگویی در خصوص بدهی باشگاه استقلال به سانتاکلارا، اظهار داشت: حدود ۷ ماه پیش، دادگاه CAS رای خود را علیه باشگاه استقلال با رقم نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو صادر کرد. در ادامه و با مذاکراتی که علی خطیر با مسئولان سانتاکلارا داشت، قرار شد این مبلغ از منابع مالی استقلال نزد فیفا پرداخت شود

معاون حقوقی و امور بین الملل باشگاه استقلال گفت: سانتاکلارا می‌توانست پنجره استقلال را در بازه نقل و انتقالات زمستانی ببندد تا ما نتوانیم بازیکنی جذب کنیم اما به دلیل مذاکرات مثبت خطیر، مسئولان باشگاه پرتغالی این کار را نکردند. پرداخت طلب سانتاکلارا از مطالبات فیفا چون امری زمانبر بود، باشگاه استقلال صلح‌نامه‌ای با سانتاکلارا امضا کرد تا طلب این باشگاه به صورت اقساط پرداخت شود و خطری هم مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال در کنفدراسیون فوتبال آسیا را تهدید نکند. به همین دلیل توافق شد باشگاه سانتاکلارا درخواست اجرایی شدن حکم و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی را به فیفا ارائه دهد تا بتوانیم اقدامات مربوط به انتقال پول از فیفا به حساب سانتاکلارا را انجام دهیم.

وی افزود: در واقع این بسته شدن پنجره ضمانت اجرایی توافق نامه اقساطی و دو جانبه‌ای بود که باشگاه استقلال با سانتاکلارا نوشت. فیفا پرداخت ۳۰۰ هزار یورو بر همین اساس از محل مطالبات باشگاه استقلال به حساب سانتاکلارا را تایید کرده و تاییدیه پرداخت ۲۰۰ هزار یورو باقی مانده هم دیروز از سوی فیفا انجام شد.

بختیاری تصریح کرد: به همین دلیل باشگاه استقلال از حیث دریافت مجوز حرفه‌ای مشکلی ندارد. سند پرداخت و صلح نامه سانتاکلارا را هم در اختیار داریم. مکاتبات خود را هم در این خصوص با فیفا انجام داده‌ایم. بابت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خارج از زمان نقل و انتقالات هیچ گونه نگرانی برای هواداران عزیز وجود ندارد و مطمئنا با پرداخت کامل طلب سانتاکلارا، پنجره باز خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مشکلات مسجد تاریخی جامع سمنان زیر ذره بین جمعی از موثرین و مطالبه گران سمنانی!
  • خبر‌هایی از توزیع غذاهای نذری بین نیازمندان
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • رعایت حرمت ماه رمضان مطالبه مردم است
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم