Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:04:53 GMT

رسانه‌های دشتستان در مقابله با زمین‌خواری فریاد بزنند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۲۱۲

رسانه‌های دشتستان در مقابله با زمین‌خواری فریاد بزنند

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان نیازمند همکاری و یاری رسانه‌ها و تعامل با خبرنگاران هستیم و باید همه در کنار هم برای رسیدن به اهداف تلاش کنیم.

وی رسانه‌ها را از عوامل توسعه و پیشرفت هر جامعه دانست و بیان کرد: شفافیت، صداقت، اطلاع‌رسانی دقیق از ویژگی‌های رسانه‌ها و خبرنگاران است که ما به رسانه‌های شهرستان نگاه تعاملی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتستان با اشاره به مشکلات خبرنگاران شهرستان اضافه کرد: کمیته‌ای متشکل از خبرنگاران پیشکسوت دشتستان راه اندازی می‌کنیم و با همراهی مسئولان استانی برای رفع مشکلات اهالی رسانه شهرستان تلاش خواهیم کرد.

راه‌اندازی خانه مطبوعات در دشتستان

وی راه‌اندازی خانه مطبوعات در شهرستان دشتستان را مهم دانست و افزود: می‌توانیم با همراهی و هم‌افزایی رسانه‌ها اقدامات خوبی را برای توسعه و پیشرفت شهرستان داشته باشیم.

نوروزی در ارتباط با کرونا در دشتستان نیز گفت: تاکنون هزار و ۸۹۲ مورد ابتلای به کرونا در شهرستان ثبت شده است که هزار و ۵۸۶ نفر بهبود یافته و ۱۱۲ نفر نیز جان باخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه از شب برگزاری انتخابات دوم اسفند تاکنون در تلاش برای مقابله با کرونا بوده‌ایم، افزود: یکی از دلایل مرگ و میر بالای بیماران کرونایی در شهرستان، داشتن بیماری‌های زمینه‌ای نظیر دیابت است. برخی از فوتی‌ها نیز از دیگر شهرستان‌ها به دشتستان منتقل شده‌اند.

توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی

فرماندار دشتستان با تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان دشتستان برای تجهیز بیمارستان شهید گنجی برازجان، خاطرنشان کرد: تجهیزات خوبی از سوی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها وارد شهرستان شده و تجهیزات دیگری نیز به زودی اضافه می‌شود.

نوروزی از تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: توسعه بیمارستان ۱۷ شهریور، احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی تأمین اجتماعی و آماده افتتاح شدن دو کلینیک در شهر برازجان از جمله این اقدامات است.

وی خواستار همراهی و همکاری رسانه‌های دشتستان در مقابله با زمین‌خواری شد و افزود: کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است و از سال ۹۸ تا خردادماه امسال دو هزار و ۲۴۵ هکتار اراضی دولتی به نفع دولت آزاد شده است.

کد خبر 4994609

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر فتح الله نوروزی دشتستان شهرستان دشتستان ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم شهرکرد آمار کرونا کمک مومنانه قزوین عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی دوشنبه شب در دیدار با فرماندار شهرستان دشتستان با اشاره به شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم گفت: شهرستان دشتستان با وجود اینکه شهر غیر ساحلی استان بوشهر است فرصت‌های بسیار مناسبی برای گسترش فعالیت‌های آبزی پروری از جمله استفاده از استخرهای ذخیره کشاورزی برای پرورش ماهیان گرمابی دارد.

مدیر کل شیلات استان بوشهر ادامه داد: بمنظور ارتقا سطح علمی و توانمند سازی کشاورزان برای استفاده از ذخایر آب‌های کشاورزی در پرورش ماهیان گرمابی دوره‌های آموزشی ترویجی در شهرستان برگزار خواهد شد.

امینی بیان کرد: شیلات استان رایزنی‌های لازم برای تأمین خوراک آبزیان، بچه ماهی، تسهیلات و هرگونه اقدام حمایتی را پیگیری خواهد کرد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره فواید این طرح گفت: یکی از مزایای مهم این موضوع این است که پرورش ماهی با غنی‌سازی آب استخر، میزان استفاده از کود شیمیایی در کشاورزی را کاهش می‌دهد.

وی افزود: استفاده از بهینه اینگونه استخرها زمینه‌ساز افزایش تولید پروتئین سالم است که می‌تواند در بهبود معیشت کشاورز، اشتغالزایی، رونق اقتصاد روستاها و … نقش آفرینی کند.

وی همچنین بیان کرد: آبزی پروری در تأسیسات کشاورزی موجود با مدیریت منابع آبی یک راهبرد هوشمندانه در جهت افزایش بهره وری است.

فرماندار شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از توجه و رویکرد شیلات استان در جذب سرمایه گذاری و اشتغال در این شهرستان گفت: در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، نیاز است برای تحقق این شعار تمام تلاش‌ها صورت گیرد.

احمد بنافی خطاب به رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: هرگونه همکاری لازم با شیلات استان در زمینه پرورش ماهی در استخرهای ذخیره کشاورزی انجام گیرد.

فرماندار شهرستان دشتستان ادامه داد: در ابتدا این طرح از بخش تنگ ارم که از مناطق فعال در کشاورزی این شهرستان می‌باشد به عنوان پایلوت آزمایشی شروع و عملیاتی شود.

کد خبر 6085903

دیگر خبرها

  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است