Web Analytics Made Easy - Statcounter

از اولین کارت خانه مطبوعات لرستان که به صورت نمادین برای شهید علیرضا حیدریان از شهدای رسانه صادر شده بود، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ مراسم اهدای نمادین کارت خبرنگاری شهید علیرضا حیدریان و رونمایی از کارت های عضویت خانه مطبوعات لرستان، با حضور خانواده شهید حیدریان ، فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مراسم به صورت نمادین و به عنوان اولین کارت خبرنگاری خانه مطبوعات از کارت خبرنگاری شهید علیرضا حیدریان رونمایی شد و از سرکار خانم مهر انگیز حیدریان مادر و حمیدرضا حیدریان فرزند شهید حیدریان با اهدا لوح یاد بودی از طرف خانه مطبوعات تجلیل شد.

شهید علیرضاحیدریان متولد 1339خرم آباداولین شهید خبرنگار لرستان است که در  12 آذر سال 61 در سن 22 سالگی ودر عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه مطبوعات شهید خبرنگار کارت خبرنگاری خانه مطبوعات لرستان علیرضا حیدریان شهید علیرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آن‌ها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • رونمایی از اولین موتور ۶ سیلندر ساخت ایران
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!