Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تائیدیه‌های لازم برای پرداخت مطالبات مربیان سابق خود را به فیفا فرستاده است.

براساس اعلام باشگاه پرسپولیس بنا بر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، کمیته حسابداری ‌فیفا با اعلام نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، دریافت تائیدیه‌ها و آمادگی برای انجام مراحل پرداخت‌ مطالبات زلاتکو ایوانکویچ و ایگور پانادیچ از محل دارایی‌های باشگاه نزد فیفا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است؛ کمیته مالی فیفا در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس درباره انجام پرداخت به زلاتکو و ایگور، کلیه تائیدیه‌ها را از بخش‌های مختلف دریافت کرده است. به این ترتیب انجام این امر و اقدام برای پرداخت از محل دارایی باشگاه نزد فیفا، بعد از تکمیل و امضای فرم‌های مالی و تعهدی که به پیوست ارسال می‌شود، انجام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس فرم‌های مربوط به باشگاه را تکمیل و به فیفا ارسال کرد و رونوشتی از نامه کمیته مالی فیفا را نیز به عنوان سند ادامه اقدامات خود برای اجرای احکام صادره و انجام تعهدات مالی خود نسبت به طلبکاران، برای کمیته انضباطی فیفا ارسال نمود.

 

اقتصادآنلاین

برچسب ها: باشگاه پرسپولیس ، پرسپولیس ، فوتبال ، فوتبال ایران ، فیفا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JTW

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال فوتبال ایران فیفا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 

ایسنا/خراسان رضوی معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان را اولویت مهم کمیته امداد دانست. 

محمدجواد ایروانی امروز ۶ اردیبهشت‌ماه، در آیین افتتاح زائرسرای کرامت ویژه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خطاب به دست‌اندکاران این حوزه اظهار کرد: این تاج افتخاری است که به محرومان خدمت می‌کنید و نه تنها مانند فرزندان خود، بلکه بیشتر به آن‌ها توجه دارید؛ شما علمدار خدمت به محرومان هستید.

وی کمیته امداد را یکی از بزرگترین نهادهای مردمی دانست و بیان کرد: گستره خدماتی که در سراسر کشور به مردم ارائه می‌کند، این نهاد را از تمامی نهادهای دیگر متمایز می‌کند که از جمله موهبت‌های جمهوری اسلامی است که در تاریخ سابقه ندارد.

ایروانی با اشاره به سخنانی از امام خمینی (ره) یادآور شد: کمیته امداد به همت مردم ایران و دولت ایران می‌تواند ریشه فقر را در سراسر کشور برکند. ساز و کار شتابنده این نهاد در ظرفیت‌های دولتی و مردمی است و می‌تواند در جهت توانمندسازی محرومان و رسیدگی به مستضعفان آن‌ها را بسیج کند. روش‌ها و الگوهایی که به صورت اهرمی از این منابع استفاده کند و ساختارهای خودش را که به صورت مجموعه‌ای ایجاد شده‌اند در خدمت محرومین و توانمندسازی آنان و پایدارسازی آن به خدمت بگیرد که این موضوع اولویت مهم کمیته امداد در سال‌های اخیر بوده است. 

در ایجاد اشتغال برای محرومان موضوع تامین مالی مطرح است

وی افزود: عدالت امری آسمانی و فضیلتی بر سر زبان‌ها نیست، عدالت بر زمینیان است و گسترش و چگونگی تحقق آن مهم است. در ایجاد اشتغال برای محرومان علاوه بر مهارت‌آموزی مددجویان، موضوع تامین مالی مطرح می‌شود، نظام مالی ما توان تأمین مالی را ندارد، بنابراین به ساختار متفاوتی نیاز دارد که صندوق امداد ولایت شکل گرفت با یک گستره فراوان و طهارت مالی بالا بسیار دقیق و روشن که حسابرسی منظم می‌شود. صندوق تضمین اشتغال را تأسیس کردیم.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: اهرمی عمل کردن همچون بسیج گروه‌های کثیری از مردم بدان دلیل است که امداد سرمایه اجتماعی نزد مردم دارد. راهبران شغلی ایجاد شده نیز از دستاوردهای عظیم کمیته امداد است که می‌توانند به خانواده‌های ضعیف آموزش دهند و با روپاآوری که بزرگترین دستور کار نهادهای مهم جوامع و دولت‌ها است. 

وی با اشاره به مطالعات دانشگاه هاروارد و برنامه‌ای که بر ایجاد آفرینش، توانمندسازی و بهبود زندگی صورت گرفته یادآور شد: برخلاف تصور رایج عمده هرم جمعیتی جهان فقیر هستند و برای این کار باید به آن‌ها آموزش داد و برخلاف تصور عامه نشان می‌دهد که بهره‌وری در آنان بالا است.

زنجیره‌سازی کسب‌وکارهای مددجویان

ایروانی با اشاره به ماده ۳، ۲۱ و اصل ۴۳ قانون اساسی بیان کرد: این اصل عنایت به این موضوع دارد که دولت در فراهم آوردن امکانات برای کسانی که استعداد و نیروی کار دارند، کمک کند. این کارها دشوار است و اراده‌های آهنین می‌خواهد. در نگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که مستمندان و محرومان در صف مقدم جامعه هستند. آن‌ها بودند که این انقلاب را به ثمر رساندند و در جبهه فداکاری کردند و لایق این هستند که ما با تواضع به خدمت آن‌ها برویم و معتقدیم یکی از جهات خدمت به انقلاب، خدمت انسان‌های محروم است.

وی درباره دستاوردهای کمیته امداد در حوزه اشتغال محرومان گفت: ایجاد کسب‌وکارهای خرد و عرضه محصولات تولیدی با توجه به فناوری اطلاعات امکان ‎پذیر شده است و زنجیره‌سازی کسب‌وکارهای مددجویان از اقدامات حیاتی کمیته امداد است تا ان‌شاءالله بتوانیم چرخه فقر را در کشور بشکنیم. امیدواریم کمیته امداد با امداد مردم، دولت و دیگر نهادها بتواند از عهده این مهم برآید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس