Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@00:35:02 GMT

فعالیت تجاری پایانه چذابه رسما آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۳۰۵

فعالیت تجاری پایانه چذابه رسما آغاز شد

با بازگشایی رسمی پایانه چذابه، مجددا حمل کالاهای تولیدی به کشور عراق از سر گرفته شد‌.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با بازگشایی رسمی پایانه چذابه، مجددا حمل کالاهای تولیدی به کشور عراق از سر گرفته شد‌.

نادر بهشتی نسب عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اینکه هماهنگی های متعددی برای بازگشایی مرز چذابه طی 2 ماه اخیر از سوی پارلمان بخش خصوصی صورت گرفته، گفت: در نشستی مشترکی که بین نمایندگان دولت جمهوری اسلامی و کشور عراق در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، هماهنگی های اولیه در این رابطه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا پروتکل های مشترک بهداشتی بین 2 کشور به تصویب و در نهایت ابلاغ شد تا از انتقال احتمالی بیماری کرونا از طریق حمل کالاهای صادراتی به کمترین میزان ممکن برسد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: امروز یکشنبه 19 مرداد جاری بعد از چند ماه توقف صادرات از مرز چذابه، تعداد 19 کامیون عراقی به بارگیری کالاهای معدنی دپو شده در انبار پایانه این مرز اقدام کردند.

وی یادآور شد: انجام صادرات دیگر کالاهای تولیدی از مرز چذابه بعد از اخذ مجوزهای وارداتی از کشور عراق صورت می گیرد که پیگیری های لازم در این رابطه نیز همچنان ادامه داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرز چذابه کالاهای تولیدی پروتکل های بهداشتی کشور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ فعالیت یک واحد تولید کاغذ در شهرک صنعتی فیروزکوه با دستور دادستان این شهرستان از سرگرفته شد. این واحد تولیدی،چندی پیش به علت آلایندگی زیست محیطی و نارضایتی شهروندان از انتشار بوی نامطبوع و نداشتن تصفیه خانه، مهر و موم شده بود. با ساخت تصفیه خانه و از سرگیری فعالیت این واحد تولیدی؛ ۱۵۰ نفر به کار خود باز خواهند گشت. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق