Web Analytics Made Easy - Statcounter

انغجارهای مهیب، پایان بحران در لبنان نبود، بلکه بلافاصله تجمعات مشکوک و خشونت آمیز عده‌ای در بیروت، وضعیت لبنان را سخت تر از گذشته کرد و اینجاست که نقش رسانه های مختلف در روایت صحنه امروز بیروت مهم جلوه می‌دهد.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، انفجار‌های ویرانگر بندر بیروت را در حالی با خاک یکسان کرد که به تعبیر ناظران بین‌الملل چرنوبیل این بار در غرب آسیا و با محوریت بیروت رخ داده است؛ دلایل این انفجار که هنوز و با گذشت چندین روز در هاله‌ای از ابهام قرار تاکنون ده ها نفر این حادثه دلخراش جان باخته‌اند و بیش از ۵ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند اما این پایان کار در لبنان نبود و فردای این انفجارها تجمعات مشکوک و خشونت آمیز عده ای از مردم بیروت، وضعیت لبنان را سخت تر از گذشته کرد و اینجاست که نقش رسانه های مختلف در روایت صحنه امروز بیروت مهم جلوه میدهد به همین خاطر تصمیم گرفته شد با نادر طالب زاده، نویسنده، کارگردان و تحلیلگر درباره اهیمیت نقش آفرینی رسانه های کشور در این شرایط مهم از خاورمیانه به گفتگوی مفصل بنشینیم اما از آنجا که این برنامه ساز تلویزیونی این روزها درگیر گذراندن دوران نقاهت کرونا است، به گفتگویی کوتاه اما ذکر نکات مهم  دراین خصوص بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدا گفت:  بدون شک این روزها،  روزگاری حساس  و سرنوشت سازی در منطقه خاورمیانه محسوب میشود و  همانند همیشه نقش برخی قدرت های استکباری در فتنه انگیزی در لبنان به طرز واضحی مشخص است.

وی ادامه داد: در این شرایط مسلما رسانه های مختلف جهان نقش تعیین کننده ای در اقناع افکار عمومی ایفا میکنند و به همین خاطر رسانه ای داخلی و برون مرزی کشور می بایست با افشاگری نفوذ دشمنان لبنان، نقش رسانه ای خود را ایفا کنند و نگاه موشکافانه به تحولات لبنان داشته باشند زیرا امروزه یک جنگ اصلی در پوشش جنگ رسانه  ای شکل گرفته  است که به هیچ وجه نباید قافیه را ببازیم.

طالب زاده افزود: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و کشورهای آزاده و مسلمان کمر به تخریب حزب الله لبنان بسته اند اما فراموش کرده اند که سرنوشت حزب الله لبنان مربوط به همه مسلمانان  است و انشالله توطئه های غربی، عربی که اینروزها  به اوج خود رسیده با نقش آفرینی رسانه های داخلی و برون مرزی کشور ناکام خواهد بود.

وی ادامه داد: رسانه های مختلف در این راستا می توانند از حضور کارشناسان غربی مخالف استکبار وضد اسرائیلی برای افشاگری از ماهیت استکباری برخی قدرت ها  استفاده کنند و بهترین بهره را ببرند تا به اصلاح در زمین خودشان زمینگیرشان کنیم

نادر طالب زاده در پایان در خصوص ابتلایش به بیماری کرونا گفت : خدا را شکر  چند روزی است که حالم بهتر شده است و از همه کسانی نگرانشان کردم پوزش میخواهم و  از همه دوستانی که این روزهای سخت جویای احوالم بودند قدردانی میکنم. به هر حل امیدوارم با ادامه روند بهبودی بتوانم همانند روال سابق در قالب برنامه های مختلف در خدمت مخاطبان گرامی باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسانه های مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی سرویس‌های برنامه‌ای اتوبوس‌های برون شهری برقرار است و در حال حاضر سرویس‌های فوق‌العاده برای زمان‌های پیک سفر برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: بیش از ۱۱هزار دستگاه اتوبوس در مسیرهای مختلف و مسافت‌های طولانی و کوتاه برنامه‌ریزی شده و به صورت کامل در تمامی مسیرها اتوبوس وجود دارد.

باقر جوان بیان کرد:  با توجه به آغاز پیک بازگشت مسافران در تمامی مسیرهای پرتردد علاوه بر سرویس های برنامه‌ای سرویس‌های فوق العاده هم برقرار است. 

او یادآور شد: نرخ بلیت اتوبوس تغییری نکرده و منتظر دستور ستاد تنظیم بازار هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 
  • حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • تدبیر اهالی رسانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز قدس
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • رسانه‌های عبری: سخت‌ترین صبح را در شمال تجربه کردیم
  • بیروت ؛ ابراهیم معلوف