Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، روز یک شنبه مقامات ایران و ونزوئلا هفتادمین سالگرد برقراری روابط دوجانبه در کاراکاس را جشن گرفتند. 

براساس گزارش تله سور، مشارکت کنندگان در این مراسم، «ریکاردو منندز» معاون رئیس جمهور ونزوئلا، «خورخه آررزا» وزیر خارجه ونزوئلا و حجت الله سلطانی سفیر ایران در کاراکاس و دیگر مقامات دو کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو طرف بیانیه مشترکی به همین مناسبت منتشر کردند.

منندز در سخنرانی خود گفت: ما هفتاد سال روابط دوستانه بین تهران و کاراکاس را به ویژه در سایه چشم انداز استراتژیک و ژئوپلتیک کشورمان و انقلاب بولیواری جشن گرفته‌ایم. 

وی اضافه کرد، آنچه که دو کشور باید به اشتراک بگذارند صلح، همگرایی و همچنین مساله بهبود کیفیت زندگی برای مردم ونزوئلا است. 

وی با تقدیر از تلاشهای هوگو چاوز برای تقویت روابط با تهران گفت که چنین روابطی با تاکید بر اصل برابری و بدون نگاههای برتری طلبی با مفهوم مهمی مانند مقابله با امپریالیست درهم آمیخته است.

مقامات ونزوئلایی حاضر در این مراسم همچنین از برگزاری نشست کمیسیون مشترک میان دو طرف و تلاشها برای تقویت روابط دو کشور در زمینه علمی و تکنولوژیک، بهداشتی-درمانی و غذایی خبر دادند. 

سفیر کشورمان نیز در این مراسم بر روابط برادرانه و یکپارچگی میان مردم دو کشور تاکید کرد و گفت: ما از اصول رهبران خود، سیمون بولیوار و امام خمینی، برای استقرار عدالت، برادری، برادری بین دو کشور پیروی خواهیم کرد. 

پربیننده ترین ثروتمندترین زن آسیایی جهان چقدر پول دارد؟ ثروتمندترین مرد آسیا کیست؟ آمریکا خواستار توقیف یک کشتی ایرانی حامل نفت شد فیسبوک، آمازون، گوگل و اپل متهم به تخریب رقابت در بازار/ پاسخ زاکربرگ به اتهامات وارد شده چیست؟ موزامبیکی: نیترات آمونیوم توقیف شده در بندر بیروت متعلق به ما بود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران و ونزوئلا سفیر ایران ایران و ونزوئلا رئیس جمهور ونزوئلا وزیر خارجه سفیر ایران کاراکاس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تصاویری از موشک کروز ضد کشتی ایرانی نصیر با نام تجاری CM 90 که با برد 90 کیلومتر و هدایت راداری فعال توسط قایق‌های تندروی کلاس ذوالفقار در اختیار ونزوئلا استفاده می‌شود، منتشر شده است. تصاویر مربوط به افتتاح و بازدید وزیر دفاع ونزوئلا Vladimir Padrino Lopez از مرکز نگهداری موشک ضد کشتی CM 90 را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • آبخیزداری ومدیریت هفتاد میلیون متر مکعب روان آب در جنوب کرمان
  • قطر: در نقش خود به عنوان میانجی در مذاکرات صلح بازنگری می‌کنیم
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد