Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان گفت: ایران از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های کلان اقتصادی و انسانی بهره‌مند است و دولتمردان باید از تجارب نیرو‌های ایرانی در زمینه‌های گوناگون استفاده کنند و جوانان را در این باره به کار گیرند. تاریخ انتشار: 03:01 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۱۸۰ آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با میزان، تحریم‌های دشمن را راهی برای ایجاد نارضایتی و شکست اقتصادی کشورمان دانست و گفت: البته تا به امروز سیاست‌های آمریکا در این باره با شکست مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو مجلس خبرگان گفت: سیاست دشمن و رژیم آمریکا در تبلیغات وسیع برای مقابله با ملت ایران و جلوگیری از پیشرفت کشورمان بوده است که یکی از آن‌ها را در ترور ددمنشانه دانشمندان هسته‌ای مشاهده کردیم.   وی اظهار کرد: بحث تحریم یک حربه سیاسی و نه حربه اقتصادی برای آمریکا است که می‌خواهد ابرقدرتی خود را به صورت تصنعی حفظ کند، آمریکا به سرمایه ایرانی بسیار نیازمند است و تردیدی ندارد در گذشته بخشی از نیازمندی‌های خود را مخصوصاً در حوزه انرژی از کشور ایران تأمین می‌کرد.   آیت الله سلیمانی با بیان اینکه امروز آمریکا یک ببر کاغذی است ادامه داد: ما باید با آگاهی و شناخت بدانیم رژیم آمریکا درصدد ایجاد اختلاف داخلی ایران است. بیشتر بخوانید: عضو مجمع تشخیص مصلحت: مدیران دولتی نباید مانع تولید شوند عضو مجلس خبرگان تاکید کرد: ما باید در مقابله با سیاست‌های دشمن برای سرمایه‌گذاری و جهش تولید تلاش کنیم تا بتوانیم به خودکفایی برسیم، همانطور که در دوران جنک تحمیلی توانستیم علی‌رغم مشکلات؛ در حوزه نظامی به خودکفایی برسیم، ما باید ظرفیت‌های خودمان را بالا ببریم این موضوع در بحران کرونا ثابت شد.    وی تاکید کرد: ایران از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های کلان اقتصادی و انسانی بهره‌مند است و دولتمردان باید از تجارب نیرو‌های ایرانی در زمینه‌های گوناگون استفاده کنند و جوانان را در این باره به کار گیرند.   آیت الله سلیمانی با بیان اینکه رژیم آمریکا در پدیده کرونا زمین‌گیر شده قدرت دفاعی او بسیار زیرسؤال رفته است، اذعان کرد: تبعیض نژادی در این کشور غوغا می‌کند، نادانی‌هایی که حاکمان وقت آن از خود نشان داده است وجاهت آمریکا را از بین برده و آمریکا دیگر نمی‌تواند قدرت‌نمایی کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباسعلی سلیمانی جهش تولید مجلس خبرگان عضو مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه «دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری ۸ سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است»، اظهار کرد: قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را بر عهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد؛  سپس هیات رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیات رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیات رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

به گزارش ایسنا، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • ایران قدرت جهانی