Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در راستای احقاق حقوق عامه نسبت به پیگیری وضعیت معادن موجود در استان خراسان رضوی اقدام کرد. تاریخ انتشار: 04:00 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۲۲۳

خبرگزاری میزان – دادستانی خراسان رضوی در راستای احقاق حقوق عامه، نسبت به پیگیری وضعیت معادن موجود در استان خراسان رضوی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، دادستانی مرکز استان خراسان رضوی نسبت به پیشگیری از تضییع حقوق عامه در صدور مجوز و نظارت بر فعالیت معادن سطح استان خراسان رضوی و به ویژه در سطح شهرستان مشهد اقدامات موثر و مستمری را در دستور کار قرار داده است.   بیشتر بخوانید: ورود مدعی العموم به منظور ایمن سازی «پل شلمبه» در دماوند دراین راستا، سازمان صمت استان خراسان رضوی موظف شد تا لیست کلیه محدوده‌های برداشت مجاز و غیرمجاز شهرستان مشهد را با نقاط utm آن به حوزه دادستانی منعکس و مقدار برداشت مجاز و غیرمجاز نیز اعلام شود.

به کانون کارشناسان و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری ابلاغ شد تا در صورت وقوع حوادث در معادن سهم تقصیر تمامی عوامل در وقوع آن حادثه با توجه به مقررات فنی و قانونی تعیین و در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان مدعی العموم معادن استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرستان‌های تایباد و خواف موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.   یوسف بنی اسدی افزود: همچنین امروز بارش باران مسیر گناباد-فردوس، جاده ارتباطی اصلی بین خراسان رضوی و خراسان جنوبی، را تحت تاثیر قرار داده بود، اما از ساعتی قبل بارش در این مسیر متوقف شده است.   وی گفت: براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی این بارش‌ها در روز‌های پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی