Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@11:51:12 GMT

بیوگرافی سوشا مکانی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۴۰۹

سوشا مکانی زاده ۲۷ آبان ۱۳۶۵ در بندرانزلی بازیکن فوتبال است. او دارای سه برادر است و از دوازده سالگی در تهران زندگی کرده است. ناطقان: سوشا مکانی ( متولد ۲۷ آبان ماه ۱۳۶۵ در بندرانزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است. سوشا مکانی سابقه بازي در باشگاه فوتبال نفت مسجد سلیمان و باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 
چکیده ای از بیوگرافی سوشا مکانی

نام کامل: سوشا مکانی

تاریخ تولد: ۲۷ آبان ۱۳۶۵

محل تولد: بندر انزلی، ایران

قد: ۱٫۹۲ متر

باشگاه کنونی: میوندالن

پُست: دروازه بان

 
بیوگرافی سوشا مکانی:

سوشا مکانی زاده  ۲۷ آبان ۱۳۶۵ در بندرانزلی بازیکن فوتبال است. او دارای سه برادر است و از دوازده سالگی در تهران زندگی کرده است.

 

او بطور رسمی فوتبال را از تیم نونهالان استقلال انزلی آغاز کرد. آنگاه به تیمهای جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران پیوست. سوشا مکانی در فصل ۱۳۹۳–۱۳۹۲ بهمراه فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر ایران گردید.

 
آغاز فعالیت ورزشی سوشا مکانی

مکانی بطور رسمی فوتبال را از تیم نونهالان استقلال انزلی آغاز کرد. آنگاه به تیمهای جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران پیوست. سوشا مکانی در فصل ۱۳۹۳–۱۳۹۲ بهمراه فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر ایران گردید.

 

سوشا مکانی با وجود این که دروازبان است ولی توانسته گل های زيادي در دوران حرفه ای فوتبالش به ثمر برساند.



 
پیوستن سوشا مکانی به پرسپولیس و برد های دربی

سوشا مکانی در تاریخ 18 خرداد 1393 با عقد قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. سوشا که در فولاد یک فصل رؤیایی را تجربه نموده بود با این کارنامه درخشان به پرسپولیس پیوست.

 

در فصل اول حضورش در پرسپولیس به وسیله حمید درخشان به نیلسون کوریا ترجیح داده شد و دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد؛ در فصل بعد و با حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس، این تیم نایب قهرمان لیگ برتر خلیج فارس شد.سوشا مکانی هرگز شهرآورد ایران را نباخته است؛ همچنین وی در شهرآورد معروف چهارتایی حضور داشته است. وی نزدیک به چهل بازي رسمی برای پرسپولیس انجام داده است.



 
حواشی پایان ناپذیر سوشا مکانی

سوشا مکانی در تاریخ 13 دی ماه 1394 به علت انتشار عکس های خصوصی اش در شبکهٔ اجتماعی تلگرام و اینستاگرام، بازداشت شد. او در 10 بهمن ماه 1394 به تمرین های تیم بازگشت.

 
واکنش سوشا مکانی به انتشار عکس های شخصی اش

سوشا مکانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: با سلام، چند روزی است یکسری افراد خدا نشناس و بیمار آغاز به دستبرد زدن به صفحات شخصی هستند، این نمونه های بی اصل و نسب که احساس زرنگی هم می کنند، بدانند از پخش کردن عکس های خانوادگی من سودی نخواهند برد و توجه شان را به قدرت پلیس مملکتی جلب می کنم که با قانونش خانواده هامون احساس ارامش می کنند و به ایرانی بودن خودمون می بالیم… مطمئن باشید یک قدم از حق شهروندیم کوتاه نمیام و تا پایان این ماجرا را پیگیری می کنم. سربلند و سلامت باشید.



 
حضور سوشا مکانی در سینما

در سال نود وچهار با بازي در فیلم آن اواز غمناک به کارگردانی آرش سنجابی به صورت رسمی وارد حرفه بازیگری هم شد. وی در این فیلم نقش یک خبرنگار را بازي کرده است. جواد عزتی، شاهرخ استخری و تینا آخوندتبار از ديگر بازیگران این فیلم بودند.

 
باشگاه های حرفه ای سوشا مکانی

- فجرسپاسی

- پاس همدان

- استیل آذین


- نفت تهران

- فولاد خوزستان

- پرسپولیس

- میوندالن نروژ

- استرومسگودست( قرضی)

- صنعت نفت آبادان( قرضی)

- میوندالن نروژ

 


 
افتخارات سوشا مکانی

فولاد خوزستان

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران:۱

حضور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بهمراه پرسپولیس و فولاد

 
ازدواج سوشا مکانی

سوشا مکانی هنوز ازدواج نکرده است.
برچسب ها: سوشا مکانی ، ناطقان ، فوتبال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سوشا مکانی ناطقان فوتبال سوشا مکانی لیگ برتر ۲۷ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل از این تیم جدا شد، در آستانه پیوستن به باشگاه تراکتور تبریز است. این موردی است که طرفین آن را تأیید کرده‌اند، ولی تا زمان نگارش این مطلب، هنوز قراردادی رسمی منعقد نشده است. تراکتوری‌ها که در انتظار روی کاغذ آمدن این توافق هستند، فعلا حمید مطهری، دستیار سابق یحیی در پرسپولیس را به‌عنوان سرمربی موقت معرفی کرده و امیدوارند یحیی را به‌زودی به‌عنوان سرمربی دائمی روی نیمکت داشته باشند.

تراکتور در شرایطی به سمت یحیی گل‌محمدی چرخیده که پیش از این با پاکو خمس اسپانیایی، در لیگ برتر به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی فعالیت می‌کرد. با‌این‌حال و طبق گزارشی که رسانه‌های اسپانیایی نوشته‌اند، جدال موشکی ایران با اسرائیل، باعث شد تا این مربی با سفارش سفارت اسپانیا در ایران، تبریز را ترک کند و برود. اگرچه در روز‌های نخست پس از این جدایی عنوان شد که تراکتور به دنبال یک سرمربی کارنامه‌دار خارجی است، ولی رفته‌رفته این ذائقه تغییر کرد و یحیی گل‌محمدی تبدیل به گزینه نخست این تیم تبریزی شد.

با‌این‌حال، درباره فعالیت یحیی در تبریز شایعاتی به راه افتاده است. مهم‌ترین آن‌ها این است که این مربی به واسطه مشکلات غیرفوتبالی که برگرفته از التهابات اجتماعی سال گذشته است، فعلا اجازه فعالیت در تراکتور را ندارد. این موضوعی است که روز گذشته خبرگزاری مهر هم به آن پرداخته و در بخشی از گزارشش درباره یحیی گل‌محمدی نوشته است: «مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل‌محمدی به مراحل پایانی رسیده است، اما برای نهایی‌شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسائلی را که از گذشته برایش ایجاد شده است، برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می‌شود و سرمربی مد‌نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند». این در حالی است که پیش از آن، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور هم با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفته بود: «مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود».

هم‌زمانی این اخبار و اظهارنظرها، بسیاری را به یاد ماجرای کریم باقری انداخته است. کریم که سال‌ها در پرسپولیس به‌عنوان مربی مشغول فعالیت بود، فرصتی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پیدا نکرد. او بعد‌ها در گفتگو با پژمان جمشیدی به وضوح از این گفت که نهاد‌های بیرونی اجازه فعالیت او در فوتبال را نداده‌اند.

مشابه با چنین اتفاقی، درباره جواد نکونام، سرمربی استقلال نیز رخ داد؛ زمانی که او می‌خواست هدایت استقلال را بر عهده بگیرد، عنوان شد ممنوع‌الفعالیت است و باید مشکلش را حل کند. بعد‌ها مشخص شد که برخی از پست‌های اینستاگرامی او مشکل تلقی شده است. نکونام طبق گزارشی که خبرگزاری فارس نوشته، آن پست‌ها را پاک کرد، عذرخواهی کرد و مشمول عفو رهبری شد. چنین شد که هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران توانست به‌عنوان سرمربی استقلال به کار ادامه دهد.

درباره یحیی هم به‌تازگی چنین شایعاتی به راه افتاده، ولی نکته شایان تأمل، مصاحبه گل‌محمدی با «ورزش سه» است که شایعات به‌وجود‌آمده را تکذیب کرده. او گفته همیشه آماده خدمت‌کردن به جوانان کشور است. گل‌محمدی در ابتدا با تأیید مذاکرات با باشگاه تراکتور گفته است: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم. با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کرده و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار‌کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود».

با‌این‌حال، اینکه چرا در صورت نبود موانع غیرفوتبالی، یحیی هنوز قراردادش را به صورت رسمی با تراکتور منعقد نکرده، موضوع مبهمی است. موردی که البته گل‌محمدی برای آن دلیل دیگری هم دارد؛ «به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم». البته افراد مذکور تنها چهره‌های شاخص فوتبال ایران نیستند که گهگاهی با شایعات ممنوع‌الفعالیتی روبه‌رو می‌شوند؛ علی دایی، اسطوره فوتبال ایران هم سال‌هاست با این شایعه دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. دایی در آخرین گفت‌وگویش درست مثل یحیی عنوان کرده که هیچ منعی برای فعالیت به‌عنوان سرمربی در فوتبال ایران ندارد. او گفته است ممنوع‌المعامله شده است، ولی ممنوع‌الفعالیت در حوزه فوتبال نیست.

دیگر خبرها

  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس