Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@06:19:10 GMT

بارش پراکنده باران در اردبیل از شامگاه امروز

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۴۹۵

بارش پراکنده باران در اردبیل از شامگاه امروز

از اواخر وقت دوشنبه ضمن وزش باد گاهی با سرعت تند، در مناطقی از استان اردبیل به‌ویژه در مناطق کوهستانی، افزایش ابر و بارش پراکنده و خفیف احتمال می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنان تا آخر هفته جاری شرایط جوی در سطح استان پایدار بوده و آسمان استان غالباً صاف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ دمایی در طول روزها هوای نسبتاً گرم و در ساعات شبانه هوای خنک به خصوص در مناطق مرکزی استان حاکم خواهد بود.

از اواخر وقت دوشنبه تا عصر سه شنبه ضمن وزش باد گاهی با سرعت تند، در مناطقی از استان به‌ویژه در مناطق کوهستانی، افزایش ابر و بارش پراکنده و خفیف احتمال می‌رود.

مجدداً از روز چهارشنبه تا آخر هفته جاری آسمانی صاف همراه با افزایش نسبی دما در سطح استان انتظار می‌رود.

-انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی هوا شرایط جوی بارش اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش دما از روز شنبه گفت: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش پراکنده خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری، امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق (در ارتفاعات و مناطق شمال و شمال‌شرق استان) و احتمال بارش پراکنده (در بقیه مناطق استان) خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در این ایام به‌ویژه امشب، وزش بادها به خصوص در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود که برخاستن گردوخاک موقت نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد و شمال خلیج فارس تا اوایل شنبه مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۸.۵ و دهدز و ایذه با شش درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش و همچنین حداکثر دمای اهواز به ۲۷.۴ و حداقل به ۱۴.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 739881

دیگر خبرها

  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده
  • تداوم ناپایداری هوا در گلستان تا اواخر وقت چهارشنبه
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم
  • افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان