Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در ماه محرم ما عزاداری خواهیم کرد که با توجه به گسترش شیوع بیماری، عزاداری با شیوه‌های جدید انجام خواهد شد که با تاکید مقام معظم رهبری باید پروتکل‌های بهداشتی در این عزاداری‌ها رعایت شود. - اخبار استانها -

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مراغه، با اشاره به اجرای طرح "کمک مؤمنانه" در این شهرستان اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح‌های کمک مؤمنانه با مشارکت گروه‌های جهادی، بسیج و طلاب 60 هزار بسته معیشتی با عنوان "کمک مؤمنانه" در مراغه تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذربایجان‌شرقی| گروه‌های جهادی مراغه در عید غدیر 35 هزار پرس غذا بین نیازمندان توزیع کردندمراسم های هیئت‌های مذهبی مراغه با پروتکل‌های بهداشتی برگزار شودبرخورد شدید قضایی با عاملان هتک حرمت به شهدای گمنام مراغه

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا در این شهرستان گروه‌های جهادی، بسیجیان و طلاب با تشکیل تیم‌های مختلف در راستای مبارزه با این ویروس به صورت شبانه روزی تلاش کرده و هم اکنون نیز این فعالیت‌ها ادامه دارد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به مشارکت فعال خیران در حوزه‌های مختلف در امر کمک رسانی و انفاق از آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز هر هفته شب‌های جمعه 1500 پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد.

امام جمعه مراغه افزود: در ماه محرم ما عزاداری خواهیم کرد که با توجه به گسترش شیوع بیماری، عزاداری با شیوه‌های جدید انجام خواهد شد که با تاکید مقام معظم رهبری باید پروتکل‌های بهداشتی در این عزاداری‌ها رعایت شود.

آیت الله پورمحمدی در ادامه با اشاره به شرایط اعلام شده در عزاداری‌ها از سوی مقام معظم رهبری و ستاد مبارزه با کرونا اظهار کرد: استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی در تمامی مراسم‌های عزاداری در این شهرستان انجام خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: محرم امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا پخش نذری‌ها در این شهرستان با فرهنگ سازی های انجام شده به شیوه‌های جدیدی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با همکاری مسئولان، هیئت‌های مذهبی، بسیجیان و گروه‌های جهادی در ایام کرونا فعالیت‌های خوبی در زمینه ضدعفونی محلات و فرهنگ سازی لازم جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شده و هم اکنون نیز این فعالیت‌ها در مناطق شهری و روستایی اجرایی می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی رسانه‌ها در خصوص عدم اطلاع رسانی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان، گفت: مراغه در فعالیت‌های مبارزه با ویروس کرونا جزء شاخص‌ترین شهرها در امر ضدعفونی، کمک‌های مؤمنانه و فعالیت‌های جهادی بود که متاسفانه مورد بی مهری رسانه‌ها قرار گرفته است که ضروری است خبرنگاران نسبت به رسالت خود در اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان فعالیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1 بیشتر بخوانید... آذربایجان‌شرقی| گروه‌های جهادی مراغه در عید غدیر ۳۵ هزار پرس غذا بین نیازمندان توزیع کردند مراسم های هیئت‌های مذهبی مراغه با پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آذربایجان‌شرقی| گروه‌های جهادی مراغه در عید غدیر ۳۵ هزار پرس غذا بین نیازمندان توزیع کردند مراسم های هیئت‌های مذهبی مراغه با پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۲ کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود ۳ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۴ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۵ استاندار گلستان‌: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های گلستان به سرعت در حال کاهش است‌ ۶ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۷ آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم ۸ حرم رضوی غرق در شادی اهل بیت(ع)/ نقاره‌های حرم رضوی میلاد امام کاظم(ع) را بشارت دادند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد حرم رضوی غرق در شادی اهل بیت(ع)/ نقاره‌های حرم رضوی میلاد امام کاظم(ع) را بشارت دادند آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم معاون وزیر ارشاد: رسانه‌ها در دوران کرونا پا به پای مدافعان سلامت فعالیت کردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: همبستگی جهانی با مردم رنج‌دیده لبنان نشانه وجدان بیدار بشریت است وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران موسوی: عامل بمباران‌ هسته‌‌ای ژاپن به جای پاسخگویی مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی برگزار شود عضو مجلس خبرگان رهبری آذربایجان شرقی گروه های جهادی هیئت های مذهبی بین نیازمندان شیوع بیماری عزاداری ها فعالیت ها انجام شده حرم رضوی ۳۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد