Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@18:00:15 GMT

راه اندازی کاروان شادی در منطقه 5

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۵۲۱

راه اندازی کاروان شادی در منطقه 5

خبرگزاری آریا - همزمان با عید غدیر خم کاروان شادی در منطقه 5، به راه افتاد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه5 گفت:به مناسبت عید سعید غدیر، برنامه هایی را تدارک دیدیم که راه اندازی کاروان شادی در میدان صادقیه یکی از آنهاست، گرچه شیوع کرونا ما را با محدویت هایی روبه رو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید حسین دلبری افزود: اجرای برنامه های موسیقی، دف نوازی و مولودی خوانی را در میدان صادقیه پیش بینی کردیم تا عابران و رانندگانی که از این مسیر عبور می کنند نظاره گر جشن باشند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5گفت:میدان صادقیه به عنوان پایگاهی در مسیر برگزاری این جشن قرار گرفته است. کاروان هایی از این میدان و نواحی 7 گانه به حرکت درآمدند تا این نشاط، در تمام منطقه ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج از احداث چایخانه های رضوی در شهر کرج خبر داد. - اخبار استانها -

امیر اشتری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرج، بیان کرد: در راستای ترویج و بازآرایی فضای معنوی حرم و بارگاه امام هشتم (ع) در کرج، 4 چایخانه  رضوی در کرج کلنگ زنی و احداث می شود.

وی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در دهه کرامت در شهر کرج انجام خواهد شد، کلنگ زنی و آعاز عملیات عمرانی 4 چایخانه در شهر کرج خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در ادامه به جانمایی این چایخانه ها اشاره کرد و گفت: این چایخانه ها در مناطق 2، 7 ، 8 و 9 شهرداری کرج کلنگ زنی و احداث خواهد شد.

 اشتری با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای برپایی متفاوت دهه کرامت امسال نسبت به سال های گذشته، افزود: در همین خصوص نیز روز گذشته جلسه ای با حضور شهردار، تعدادی از اعضای شورای شهر و خادمیاران برگزار و هماهنگی های لازم در زمینه برگزاری برنامه های دهه کرامت انجام شد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج اذعان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج نیز برای این مناسبت برنامه هایی را پیش بینی کرده که علاوه بر کلنگ زنی چایخانه های رضوی، برگزاری جشن مهربانو در روز دختر و برپایی اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی هاست.

معاون شهردار کرج، راه اندازی کارناوال کودکانه در سطح شهر به منظور جذب خردسالان به اجتماعات مذهبی و تشویق و ترغیب آنها برای شناخت و پیگیری سیره ائمه معصومین(ع) را بخش دیگری از برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری کرج در روزهای دهه کرامت عنوان کرد.

دهه کرامت در سال جاری همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) از روز جمعه 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا دوشنبه 31 اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند