Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@14:05:02 GMT

حمله ناگهانی کرگدن به سرنشینان موتور سیکلت!

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۵۴۵

حمله ناگهانی کرگدن به سرنشینان موتور سیکلت!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هند یکی از پرجمعیت‌ترین (دومین) و وسیع‌ترین کشور‌های جهان (هفتمین) به شمار می‌رود. این کشور بیست و نه ایالتی دارای تنوع زیستی فراوان است که گونه‌های گیاهی و جانوری زیادی را در خود جای داده است، از انواع گیاهان دارویی گرفته تا مار‌های زهردار کشنده کبرا و شاه کبرا و حیوانات غول پیکری مانند فیل و کرگدن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی از حیواناتی که در این کشور زندگی می‌کند کرگدن است. این حیوان که وزن بسیار زیادی دارد قادر به دویدن با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت است. به تازگی سرنشینان یک موتور سیکلت در هند از حمله این حیوان جان سالم به در ببرند. انتشار ویدئوی این تعقیب و گریز در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. البته هنوز محل دقیق حمله این کرگدن به سرنشینان موتور سیکلت در هند  مشخص نشده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود این حیوان غول پیکر حدود ۱ تنی حین عبور از جاده سرنشینان این  موتور سیکلت را مورد تعقیب قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید

غافلگیری گاوباز اسپانیایی توسط یک گاو!

در این کلیپ کوتاه ۸ ثانیه‌ای سرنشینان موتورسیکلت با افزایش سرعت موتور سیکلت موفق به فرار از دست این کرگدن می‌شوند. در لحظه وقوع این حادثه عده‌ای از افراد محلی نیز از نزدیک نظاره‌گر آن بودند. با وجود آنکه سرنشینان موتور سیکلت از این حمله جان سالم به در بردند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این حیوان به افراد محلی دیگر آسیب رسانده است یا نه.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی حمله حیوانات سرنشینان موتور موتور سیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار آتالانتا و فیورنتینا به دلیل بیماری ناگهانی مدیر فیورنتینا

مدیر 58 ساله فیورنتینا در حالتی نگران کننده راهی بیمارستان شد.

آتالانتا و فیورنتینا در دیداری مهم از هفته 29 سری آ قرار بود طبق برنامه قبلی از ساعت 20:30 به مصاف یکدیگر بروند اما این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جو بارونه مدیر فیورنتینا در هتل محل اقامت فیورنتینا در شهر میلان هنگام عزیمت به سمت ورزشگاه از حال رفته است. هنوز بیماری دقیق او مشخص نیست اما وضعیت این مدیر ایتالیایی-آمریکایی هنگام ورود به بیمارستان، نگران کننده گزارش شده است. به دنبال این اتفاق و برهم خوردن تمرکز بازیکنان فیورنتینا، این بازی با تصمیم سازمان لیگ سری آ لغو شد. وینچنزو ایتالیانو و برخی از بازیکنان فیورنتینا برای پیگیری وضعیت بارونه راهی بیمارستان شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترافیک در جاده‌های بارانی استان زنجان
  • اجرای پویش نوروزی ما چشم به راهیم در استان قزوین
  • طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث برای موتور سیکلت ها تمدید خواهد شد؟
  • خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد/واژگونی موتور سیکلت راکب را به کام مرگ کشاند 
  • ریزش ناگهانی قیمت خودرو در آخرین روز‌های سال
  • طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث برای موتور سیکلت‌ها تمدید خواهد شد؟
  • تصادف در درگزین همدان یک فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت
  • لغو دیدار آتالانتا و فیورنتینا به دلیل بیماری ناگهانی مدیر فیورنتینا
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت
  • حمله ناگهانی خرس به تعلیم دهنده خود (فیلم)