Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:24:18 GMT

برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۵۸۱

برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ لیموترش این طلای سبز جنوب کشور در استان هرمزگان به صورت انبوه توسط کشاورزان پر تلاش تولید می‌شود و سهم قابل توجهی از بازار مصرف داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میناب، در استان هرمزگان لیموترش در نقاط مختلف کشت می‌شود و محصول بسیارخوب و با کیفیتی نیز برداشت می‌شود، بخش توکهور میناب به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی استان بخشی از اراضی زیر کشت به کاشت لیموترش اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخرین قیمت 3 محصول پرتقاضا در زمان کرونا/ قیمت لیمو ترش همچنان بالاستفروش لیمو ترش به صورت قاچاقی با نرخ 45 تا 50 هزار تومان در تره بار تهرانقیمت عمده فروشی لیمو ترش و شیرین تا 29 هزار تومان بالا رفت+ نرخ انواع میوه

در این بخش حدود 3 هزار هکتار زیر کشت لیموترش رفته است و پیش بینی می‌شود از هر هکتار از این باغات 30 تن و در مجموع 70 هزار تن لیموی اعلا در توکهور برداشت و روانه بازار مصرف شود.

محصول لیموترش بخش توکهور میناب به استان‌های تهران‌، شیراز، اصفهان‌، اهواز، اصفهان و قم ارسال می‌شود. 

انتهای پیام/869/ش

R7555/P/S6,58/CT7 بیشتر بخوانید... ۵ اقدام ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت لیموترش / واردات ۵ هزار تن لیموترش به کشور سخنگوی تعزیرات: اسامی محتکران لیموترش به سازمان تعزیرات و قوه‌قضائیه اعلام نشده است ورود بسیج اصناف به بازار لیموترش قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۵ اقدام ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت لیموترش / واردات ۵ هزار تن لیموترش به کشور سخنگوی تعزیرات: اسامی محتکران لیموترش به سازمان تعزیرات و قوه‌قضائیه اعلام نشده است ورود بسیج اصناف به بازار لیموترش پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۲ کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود ۳ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۴ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۵ استاندار گلستان‌: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های گلستان به سرعت در حال کاهش است‌ ۶ آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم ۷ حرم رضوی غرق در شادی اهل بیت(ع)/ نقاره‌های حرم رضوی میلاد امام کاظم(ع) را بشارت دادند ۸ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد حرم رضوی غرق در شادی اهل بیت(ع)/ نقاره‌های حرم رضوی میلاد امام کاظم(ع) را بشارت دادند آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم معاون وزیر ارشاد: رسانه‌ها در دوران کرونا پا به پای مدافعان سلامت فعالیت کردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: همبستگی جهانی با مردم رنج‌دیده لبنان نشانه وجدان بیدار بشریت است وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران موسوی: عامل بمباران‌ هسته‌‌ای ژاپن به جای پاسخگویی مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم رضوی ۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای اولین‌بار در غرب کشور، انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان، اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله‌ای بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگری از قبیل دیابت و فشارخون بالا داشتند این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای اولین‌بار هست که در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد کرده است و دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم، بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تابه‌حال انجام‌نشده است و برای اولین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ده استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز