Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:00:37 GMT

رویت اشیاء درخشان عجیب در آسمان لاس وگاس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۶۲۲

رویت اشیاء درخشان عجیب در آسمان لاس وگاس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا همان « شیء پرنده ناشناس »، شاید کمتر کسی در جهان پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که برخی این اشیاء پرنده را تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اشیاء پرنده هر چه که باشند، اما تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد. شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشاء این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.

بیشتر بخوانید

رویت شی پرنده درخشان عجیب در آسمان استرالیا!

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است  تعدادی از این اشیاء درخشان را در آسمان شهر لاس‌وگاس نشان می دهد. یکی از ساکنان محلی سرگرم تماشای آسمان بود که یک شیء بزرگ درخشان را که شناور بود مشاهده کرد.  این در حالی بود که لحظاتی بعد دو شیء درخشان دیگر نیز در کنار شیء درخشان نخست ظاهر شد. در این ویدئو این سه شیء در حالی که با قرارگرفتن در اطراف یکدیگر یه مثلث را ایجاد می کنند دیده می‌شوند.

هنوز نام شخصی که این ویدئو را تهیه کرده مشخص نشده است. این ویدئو پس از انتشار توسط یک کانال یوتیوب  در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شد. ادمین این کانال در توضیح این ویدئو نوشت: « شخصی که این ویدئو را از بالکن خانه اش تهیه کرد گفته بود در هنگام فیلم‌برداری صدای یک بالگرد را در نزدیکی این اشیاء پرنده ناشناس درخشان شنیده است. »

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیء پرنده ناشناس شی پرنده ناشناس یوفوی درخشان فرازمینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سرقت عجیب یک سیم کارت توسط مورچه!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: آخرین خبر

tags # حیوانات سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شوخی عجیب با قزوینی‌ها روی آنتن زنده صداوسیما
  • (ویدئو) شکل و قیافه عجیب اگزوز یک خودرو
  • (ویدئو) شوخی زشت و عجیب با قزوینی‌ها روی آنتن زنده
  • (ویدئو) فوتبال ترکیه بار دیگر میدان جنگ شد
  • (ویدئو) حیوانی عجیب و غریب با ظاهری باورنکردنی!
  • (ویدئو) افطاری جوان ماجراجوی عربستانی در آسمان
  • آپدیت عجیب ارتش روسیه روی پهپاد شاهد، این پرنده را ترسناک‌تر کرده است (+عکس)
  • (ویدئو) سرقت عجیب سیم کارت توسط مورچه
  • (ویدئو) سرقت عجیب یک سیم کارت توسط مورچه!
  • (ویدئو) اجرای درخشان هادی چوپان در استیج بیرمنگام