Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:57:15 GMT

عکس / شلیک پلیس مشهد به تبهکار فراری

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۶۵۷

عکس / شلیک پلیس مشهد به تبهکار فراری

پلیس مشهد بار دیگر اقتدار خود را در مبارزه گسترده با سارقان اموال مردم در حالی به رخ کشید که راننده سوار بر خودروی سرقتی پس از چندین کیلومتر فرار جنون آمیز! با شلیک گلوله نیروهای انتظامی مجروح و دستگیر شد.

به گزارش رکنا ،  عملیات مقتدرانه پلیس مشهد شب هجدهم مرداد زمانی با دستور سرهنگ عباس صارمی ساداتی (فرمانده انتظامی مشهد) آغاز شد که نیروهای گشت نامحسوس تجسس کلانتری شفا با هدف برخورد قاطع با سارقان و پیشگیری از وقوع جرم، در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پراید مشکوک با شلیک گلوله پلیس مشهد ایستاد

عقربه های ساعت 19 شب را نشان می داد که حرکات مشکوک سرنشینان یک دستگاه پراید، توجه نیروهای گشت را به خود جلب کرد. تیزبینی ماموران موجب شد تا آنان برای دقایقی رفتارهای سرنشینان پراید را زیرنظر بگیرند اما راننده خودرو که با دقت اطراف را می پایید در یک لحظه به حضور ماموران در محل مشکوک شد و بلافاصله پدال گاز را در خلاف جهت حرکت خودروها فشرد.

با این اقدام راننده دیگر شکی باقی نماند که سرنشینان خودرو از تبهکاران حرفه ای هستند بنابراین نیروهای تجسس کلانتری شفا در حالی به تعقیب پراید پرداختند که استعلام بی‌سیمی آنان از مرکز فرماندهی مشخص کرد خودروی پراید سفید رنگ روز قبل از منطقه سناباد مشهد سرقت شده است.

دقایقی بعد با دستور سرگرد علی امارلو (رئیس کلانتری شفا) عملیات تعقیب و گریز برای دستگیری سارق خودرو وارد مرحله جدیدی شد و بدین ترتیب با هماهنگی و همکاری دیگر کلانتری ها، تعقیب سرنشینان پراید در حالی با شلیک تیرهای هوایی ادامه یافت که راننده خودرو، به طرز جنون آمیزی در خیابان های شلوغ بولوار ابوطالب بر سرعت خودرو می‌افزود تا این که ماموران لاستیک ها را هدف گرفتند و با شلیک 5 گلوله دو چرخ عقب را پنجر کردند ولی فرار همچنان ادامه داشت.

عملیات تعقیب و گریز بالاخره از حوزه استحفاظی کلانتری شفای مشهد خارج شد و راننده پراید به سمت بولوار خواجه ربیع گریخت.

در همین حال نیروهای کلانتری خواجه ربیع که به یاری نیروهای تجسس کلانتری شفا آمده بودند با ردیابی مسیر فرار پراید سواران از مقابل سارقان بیرون آمدند اما راننده جوان پراید برای فرار از چنگ قانون، بی مهابا پراید را به خودروی سمند پلیس کوبید و در یک فرصت مناسب زن و مرد جوانی را که در صندلی عقب نشسته بودند، پیاده کرد و دوباره پدال گاز را فشرد.

زن و مرد مشهدی سارق از آب درآمدند

با آن که زن و مرد جوان در تاریکی شب وارد خیابان های فرعی منطقه خواجه‌ربیع شدند و از محل گریختند اما خودروهای گشت همچنان به تعقیب پرایدسوار پرداختند و فریب تله سارق را نخوردند. بنابراین گزارش، جوان پرایدسوار همچنان با سرعت سرسام‌آور و وحشتناک وارد بولوار صادقی شد و در حالی که روی رینگ حرکت می کرد به اخطارهای قانونی یا شلیک‌های هوایی نیز توجهی نداشت تا این که گروه عملیاتی کلانتری خواجه ربیع به سرپرستی سرهنگ جعفریانی، خودرو را هدف گرفتند که یکی از گلوله ها بر پهلوی راننده نشست و بدین ترتیب خودرو متوقف شد. چند دقیقه بعد با حضور نیروهای امدادی اورژانس، پیکر خون آلود متهم به سرعت به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافت و جوان مجروح بستری شد.

تحقیقات بیشتر درباره ماجرای سرقت خودرو و شناسایی زن و مرد فراری با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی سید جواد حسینی (معاون دادستان مشهد) در حالی ادامه دارد که پراید سرقتی به کلانتری منتقل شد و در این عملیات با درایت و دقت نیروهای انتظامی به هیچ شهروندی آسیب نرسید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا پلیس فرار رکنا سرقت سرقت خودرو قاضی اخبار حوادث جنون سارق شلیک گلوله پایان پلیس مشهد حوادث مشهد اخبار خراسان رضوی فیلم تلگرام کرونا عکس مرداد ماه چهره خلیلی اخبار تهران جزئیات بیروت کاهش کلانتری شفا خواجه ربیع پلیس مشهد زن و مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور: روزه گرفتن باعث هوشیاری در رانندگی می‌شود

از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ رابعه جوانبخت روز شنبه افزود: تحقیقات نشان داده است که بیشترین عامل بروز تصادفات در کل دنیا بحث خطا‌های انسانی است از این رو اگر راننده‌ای هوشیار و حواسش به رانندگی باشد، قطعا احتمال تصادف کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: تحقیقات نشان می‌دهد وقتی که شما روزه هستید به خاطر سطح هورمون‌هایی که در بدن ترشح می‌شود، انسان به تمرکز و هوشیاری خاصی دست پیدا می‌کند.

به گفته سرهنگ نوبخت، این نشان می‌دهد که اگر راننده می‌خواهد سفری را آغاز کند و روزه دار است نباید ترس از خستگی و خواب آلودگی داشته باشد چراکه هوشیاری راننده در حین روزه داری دقیقا چند برابر فردی است که غذای سنگین و پرحجمی را خورده است.

وی گفت: به همین خاطر توصیه می‌شود که اگر رانندگان می‌خواهند مدیریت زمان سفر را داشته باشند از غذا‌های سنگین استفاده نکنند و بعد از صرف سحری و یک استراحت کافی زمان بسیار مناسبی برای شروع سفر می‌باشد
سرهنگ جوانبخت بیان کرد: اگر سفر شما طولانی است و می‌خواهید استراحت کنید، پیشنهاد می‌شود یک فنجان قهوه بنوشید تا شادابی، نشاط بیشتری داشته باشید.

خطرناک‌ترین زمان سفر ۳۰ کیلومتر مانده به شهر‌ها

همچنین رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: خطرناک‌ترین زمان سفر ۳۰ کیلومتر مانده به شهر‌ها است.

سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به پیش بینی هواشناسی درخصوص بارندگی در روز‌های آینده افزود: رانندگان قبل از سفر و حتی قبل از تردد در سطح معابر شهری حتما از سلامت برف پاک کن، سیستم ترمز‌ها وعملکرد آنها مطمئن شوند.

وی ادامه داد: رانندگان حتما زاپاس خودرو را بررسی کرده و از پر بودن باد آن مطمئن شوند و در سفر‌ها و درصورت خرابی ماشین در سطح معابر بزرگراهی حتما از مثلث شبرنگ جهت اطلاع دیگر رانندگان استفاده کنند و هیچ گاه در حاشیه معابر بزرگراهی توقف نکنند.

سرهنگ شریفی گفت: وقتی راننده خودرو خود را در جای ناایمن پارک کرده و منتظر حضور امداد خودرو است باید از مثلث خطر استفاده کند و اگر هم در جایی توقف کرده که در حاشیه بزرگراه است مثلث خطر را در فاصله ۷۰ متری از خودرو و در معرض دیدسایر رانندگان قرار دهد.

وی یادآور شد: اکثر تصادف‌ها در انتهای سفر و حدود ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق می‌افتد و رانندگان باید حتما خواب و استراحت کافی و لازم را داشته باشند تا حادثه‌ای روی ندهد.

منبع: ایرنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی ، ماه رمضان سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! کاربرد عجیب آلت تناسلی سنگی در بین انسان‌های اولیه

دیگر خبرها

  • توصيه‌های رئیس پليس راه آذربایجان‌غربی به مسافران نوروزی
  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • شگرد متفاوت میلاد برای سرقت
  • تصادفی که راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • تصادف دو خودرو راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • اسرار سارق هنگام تصادف لو رفت / متهم: برای اینکه بتوانی دزدی کنی باید معتاد باشی تا در حال خودت نباشی!
  • اقدام وقیحانه یک سارق در پرند؛ تلاش برای سرقت از خودرو در حضور راننده پراید (فیلم)
  • پلیس راهور: روزه گرفتن باعث هوشیاری در رانندگی می‌شود