Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:39:03 GMT

وعده کیم به روستائیان سیلزده محقق شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۶۹۸

وعده کیم به روستائیان سیلزده محقق شد

به گزارش ایرنا از خبرگزاری مرکزی کره شمالی،  کیم در بازدید هفته گذشته خود از منطقه «تای چونگ ری» در ناحیه اونفا واقع در استان شمالی «هوانگه» وعد داده بود مقداری غله را از سهم ویژه خود برای قربانیان سیل به این منطقه که سیل باعث تخریب ۹۰۰ خانه و ۶۰۰ هکتار مزرعه برنج شده بود ارسال کند.

خبرگزاری کره شمالی روز دوشنبه گزارش کرد کامیون های حامل غلات صبح روز یکشنبه وارد شهرستان اونفا شدند و مراسمی با عنوان "انتقال هدایای ارسال شده توسط رهبر کره شمالی برای مردم" برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش افزوده است کمک های بزرگ و عاشقانه کیم جونگ اون که امنیت و خوشبختی مردم را در اولویت قرار داده است در منطقه سیلزده اونفا به دست مردم رسیده است؛   «غلات ذخیره کیم» به انبار ویژه غلاتی اشاره دارد که می توان در صورت بروز بحران یا جنگ با دستور کیم از آن استفاده کرد.

سیل ناشی از باران های شدید از هفته پیش در بخش هایی از کره شمالی آغاز شده و پیش بینی می شود تا اواخر این هفته نیز ادامه داشته باشد وقوع سیل در کره شمالی در شرایطی است که این کشور از ۶ ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا مرزهای خود را با چین بسته است و تحت شدیدترین تحریم های سازمان ملل و آمریکا قرار دارد.

استان هوانگه از استان های اصلی تولید غلات در کره شمالی است و تخریب مزارع این استان تاثیر زیادی بر تولید محصولات کشاورزی در کل کشور دارد.


 

برچسب‌ها کره ‌شمالی کیم جونگ اون بارش باران سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون بارش باران سیل کره شمالی کیم جونگ اون بارش باران سیل کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد

 هاشم امینی در بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، بیان کرد: این ایستگاه روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.

با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال ساخت کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر اقدامات بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

در این بازدید معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق