Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلاح ورزی با اشاره به اینکه راه اندازی پنجره واحد برای ثبت شرکت‌ها قرار است تا پایان سال همه استان‌ها را دربرگیرد، گفت: و بقیه اشکال حقوقی نیز فعالیت ثبت را در همین پنجره واحد خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حسین سلاح ورزی» شب گذشته (یکشنبه 19 مرداد) در برنامه تیتر امشب یکشنبه شب شبکه خبر گفت: راه اندازی پنجره واحد برای ثبت شرکت‌ها قرار است تا پایان سال همه استان‌ها را دربرگیرد و بقیه اشکال حقوقی نیز فعالیت ثبت را در همین پنجره واحد خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رئیس اتاق ایران افزود: جهش تولید به معنی افزایش توان تولید است که نیاز به مجموعه‌ای الزامات در بستری مناسب دارد و برای افزایش تولید باید هم در بخش تقاضا هم در بخش عرضه شاهد افزایش تولید باشیم و برای تحقق جهش تولید تسهیل مقررارت و هماهنگ کردن شرایط مناسب بیشتر از تامین مالی می‌تواند موثر باشد.

 

وی گفت: اگر توقع جهش تولید داریم باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که کسب و کار‌ها بدون مشکل فعالیت داشته باشند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسین سلاح ورزی سلاح ورزی رونق کسب و کار کسب و کار فضای کسب و کار پنجره واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱.۵ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا

ولی الله باباجانی مدیرنیروگاه سیکل ترکیبی شرکت مدیریت تولید برق نکا با بیان اینکه ۲ میلیارد و ۱۵۴ میلیون و ۷۷۷ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص پارسال در مجموعه سیکل ترکیبی نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید و به شبکه برق کشور تزریق شد، گفت: انرژی تولید شده پارسال در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل حدود ۲۱.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

او با اشاره به ثبت رکورد عدم خروج اضطراری در واحد بخار سیکل ترکیبی، افزود: در طول سال گذشته علی رغم وجود اشکالات، محدودیت‌ها و چالش‌های تولید، با تلاش و مهارت و تخصص همکاران امور بهره برداری و تعمیرات سیکل ترکیبی در انجام بهنگام مانور‌ها و اجرای دقیق برنامه‌های تعمیراتی، موردی از خروج اضطراری به ثبت نرسید و در ایام پیک مصرف نیز بدون وقفه و با آمادگی کامل در مدار تولید قرار داشته است.

باباجانی گفت: باتوجه به قطع سهمیه سوخت گاز در فصل سرد سال و لزوم استفاده از سوخت جایگزین گازوئیل در زمان نیاز شبکه، حدود ۹۰ درصد انرژی کل سال نیروگاه سیکل ترکیبی با سوخت گاز و بیش از ۱۰ درصد با سوخت گازوئیل بدست آمده است.

بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه شهید سلیمی نکا شامل دو واحد گازی به ظرفیت نامی هر یک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار با ظرفیت نامی ۱۶۰ مگاوات می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • شکوفایی تولید و رکوردشکنی فولاد هرمزگان در بهار 1403
  • بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید
  • افزایش۱۴ درصدی تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی
  • افزایش ۲۱.۵ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق شعار سال با رفع موانع تولید