Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، واحد امیری معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به خسارت‌های فراوان بیمارستان تازه ساز اسلام آبادغرب در جریان زلزله سال ۱۳۹۶ گفت : با تصمیم مسئولان مربوطه قرار شد این بیمارستان مقاوم سازی و بهسازی شود.

او گفت : اجرای این پروژه با وزارت راه و شهرسازی است و تقریبا کار مقاوم سازی و بهسازی آن به پایان رسیده و کار‌های تکمیلی پروژه جهت افتتاح در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری افزود: در بازدید دو هفته پیش معاون وزیر راه و شهرسازی از این پروژه مقرر شد مسئولان پروژه جلسه‌ای با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی داشته و ایرادات احتمالی پروژه را رفع کنند.

او افزود: با توجه به تکمیل پروژه و پیشرفت بالای ۹۹ درصدی آن به نظر می‌رسد به احتمال زیاد این پروژه هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: این پروژه در کنار مقاوم سازی، طبق آخرین آیین نامه زلزله از لحاظ ساخت ارتقا پیدا کرده و به یک بنای مستحکم تبدیل شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه زلزله زدگان کرمانشاه راه و شهرسازی ساخت و ساز راه و شهرسازی مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است