Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@07:46:56 GMT

ضد عفونی اماکن عمومی شهر آستارا انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۴۲۴

ضد عفونی اماکن عمومی شهر آستارا انجام شد

شهردار آستارا به اشاره به اینکه آستارا به لحاظ شیوع کرونا جز شهرهای قرمز استان گیلان است، گفت: شهرداری به منظور مقابله با این ویروس تمامی معابر این شهر ضدعفونی کرد و این اقدام تداوم خواهد داشت.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد خدمات شهری شهری شهرداری آستارا از بامداد روز جمعه عملیات ضد عفونی و گند زدایی خیابان‌های پاسداران، مطهری، فارابی شهید حاجی عباسی، میدان امام خمینی (ره)، چهار راه حکیم نظامی، خیابان امام خمینی تا مسجد آبروان را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ساعت ۴:۰۰ بامداد تا ۶:۳۰ صبح روز یکشنبه و امروز دوشنبه هم خیابان امام خمینی (ره)، تله سیفی، میدان شهرداری، میدان نماز، بلوار بسیج، فلکه گاز، میدان شهدای گمنام، خیابان‌های ملت شرقی و غربی، شهید رجایی، شهید باهنر، تخته فروش، بلوار معاد، شهید رستمیان و محوطه پارکینگ بازار ساحلی گندزدایی و ضدعفونی شدند و این اقدام تا قطع چرخه ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

شهردار آستارا عنوان کرد: ضدعفونی معابر عمومی توسط شش نفر از نیروهای آتش نشانی، با استفاده از آب ژاول و یک تانکر ۱۰ هزار لیتری انجام شد.

معیتی خاطرنشان کرد: شهرداری آستارا به منظور اطلاع رسانی بیشتر در جهت پیشگیری و مراقبت شهروندان در مقابل ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده و از شهروندان انتظار می‌رود، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 438011

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهرداری شهر کرونا در ایران آستارا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یزدی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم درباره طرح عمرانی کاهش ترافیک تقاطع میدان سپاه بلوار جمهوری اسلامی در میز تحریریه  توضیحاتی را ارائه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان