Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:21:27 GMT

جدایی مدافع تیم ملی ایران از تیم العربی قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۴۲۵

جدایی مدافع تیم ملی ایران از تیم العربی قطعی شد

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روزنامه استاد الدوحه، مرتضی پورعلی گنجی در آستانه پیوستن به یک تیم چینی است و انتظار می رود این بازیکن بعد از پایان لیگ ستارگان قطر با موافقت باشگاه العربی به لیگ چین منتقل شود.

استاد الدوحه از پورعلی گنجی به عنوان بازیکنی یاد کرده است که در مدت دو فصل حضورش در العربی نتوانست سطح مطلوبی از عملکردش را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس باشگاه العربی به دنبال جذب یک بازیکن آسیایی دیگر به جای این مدافع ایرانی در پست های دیگری است.

کد خبر 4994677 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: العربی قطر مرتضی پورعلی گنجی چین تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا فوتسال مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴