Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:14:57 GMT

جزئیات پانزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۴۵۱

جزئیات پانزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام اعلام شد

‍‍‍‍‍‍

تعداد ۴ میلیارد و ۲۶ میلیون سهم شرکت بهساز کاشانه تهران، چهار‌شنبه این هفته با نماد معاملاتی "ثبهساز" در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه اولیه می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تعداد 4 میلیارد و 26 میلیون و 157 هزار و 400سهم شرکت بهساز کاشانه تهران معادل 20درصد سهام این شرکت، چهار‌شنبه این هفته(22مردادماه) به‌عنوان پانزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان سهام در محدوده قیمتی 209تا 220تومان برای هر سهم و با سهمیه 1000سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا و متعهد عرضه نیز شرکت گروه توسعه ساختمان تدبیر و متعهد خرید شرکت تامین سرمایه نوین به میزان 50درصد از کل سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

گفتنی است تعداد 4 میلیارد و 26 میلیون و 157 هزار و 400سهم شرکت بهساز کاشانه تهران در حالی چهارشنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، 3 میلیارد و 422میلیون و 233هزار و 790سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 603میلیون و 923 هزار و 610 سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

ضریب خرید اعتباری سهام باز هم کاهش یافت

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرابورس بورس تهران بیشتر بخوانید... ایراد مجلس به لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس جای پای شاخص بورس در ارتفاع ۲ میلیون واحد محکم شد برون رفت از چالش‌های ارزی اقتصاد ایران با راه اندازی بورس ارز قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ایراد مجلس به لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس جای پای شاخص بورس در ارتفاع ۲ میلیون واحد محکم شد برون رفت از چالش‌های ارزی اقتصاد ایران با راه اندازی بورس ارز واژه های کاربردی مرتبط فرابورس بورس تهران پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۳ جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ۴ امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند ۵ یارانه نقدی مرداد دوشنبه واریز می‌شود/ کسر قسط دوم وام یک‌میلیون تومانی ۶ آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده ۷ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۸| پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در برخی استان‌ها ۸ تصمیمی برای تغییر روش مالکیت سهام عدالت گرفته نشده است مهمترین اخبار اقتصادی برون رفت از چالش‌های ارزی اقتصاد ایران با راه اندازی بورس ارز همه‌گیری کرونا و اقتصاد جهان|رشد ۲ برابری حجم پول در اقتصاد امریکا همزمان با شیوع کرونا ایراد مجلس به لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۰ مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان امام کاظم (ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله را برپا نگه داشت؟ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران فرابورس بورس تهران عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!