Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به تدوین سند سازگاری با کم آبی در استان سمنان، ابراز داشت: این سند دارای بخش‌های مختلفی از جمله سهم مصرف هر بخش است که در آن نیاز به یک عزم جدی داریم از سوی دیگر همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی یک الزام در این سند است وگرنه موفق نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه برای عبور از چالش کم آبی تدوین این سند کارساز است اما موفقیت کامل اجرای آن در گرو عزم عمومی است، افزود: آب مهمترین چالش و مطالبه استان سمنان محسوب می‌شود که ارتباط به یک اداره یا نهاد خاص ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه مثال بارز همکاری و عزم عمومی برای اجرای طرح‌های مقابله با خشکسالی در سطح استان در مقوله کنتورهای هوشمند بر روی چاه‌های آب بود، تاکید کرد: تجربه موفق این موضوع نشان داد که با همراهی مردم و مسئولان می‌توان کارهای بزرگی برای مقابله با خشکسالی انجام داد.

رسالت سنگین اطلاع رسانی‌ها در ارتباط با استفاده بهینه آب

حیدریان با اشاره به رسالت سنگین اطلاع رسانی‌ها در ارتباط با استفاده بهینه آب، تاکید داشت: باید توجه کرد که جامعه هدف آب تمام مردم و اقشار هستند و لذا بدون اطلاع رسانی در زمینه مصرف این مایع حیات‌بخش هرگز موفق نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی مانند تغییر الگوی کشت نیز در گرو همراهی و مشارکت عمومی هستند، ابراز کرد: ۸۷ درصد آب استان صرف کشاورزی می‌شود و لذا هشت درصد صرف صنعت و خدمات و پنج درصد به شرب اختصاص دارد در نتیجه تغییر الگوهای کشت می‌توانند راهگشا باشند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای سمنان خواستار همراهی بیشتر سازمان‌های مردم نهاد و فعال در حوزه‌های اجتماعی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه مصرف بهینه آب در سطح استان شد.

کد خبر 4994650

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای سمنان سمنان چالش کم ابی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه قزوین شهرکرد عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب