Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@11:03:54 GMT

پویش سراسری«آماده باش» در زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۴۶۴

پویش سراسری«آماده باش» در زنجان اجرا می شود

در راستای فرهنگ سازی مشارکت مردم در برنامه های ورزش همگانی، پویش سراسری«آماده باش» در زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، زنجان به عنوان استان زنجان در اجرای پویش سراسری آماده باش انتخاب شده است به همین منظور این پویش ویژه ایام کرونا در استان اجرا می شود.

 

هدف از اجرای این پویش فرهنگ سازی مشارکت مردم در برنامه های ورزشی عنوان شده است و فاز نخست آن از 14 تا 31 مردادماه به همت سازمان ورزش و جوانان در زنجان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین طرح «آوای ورزش در همسایگی» از دیگر برنامه های دوران کرونا در زنجان است که در مجتمع‌های مسکونی مشروحه طرح ورزش همگانی اجرایی می‌شود.

 

میزبان این طرح مجتمع مسکونی بهاران واقع در گلشهر کاظمیه، مجتمع مسکونی کوی سازمانی ارتش واقع در میدان ارتش، مجتمع مسکونی فجر واقع در تقاطع تربیت، مجتمع مسکونی قصر پونک واقع در شهرک پونک، مجتمع مسکونی آسمان آبی «1» واقع در شهرک پونک، مجتمع مسکونی باران 1 و2 واقع در گلشهر کاظمیه و مجتمع مسکونی الماس واقع در شهرک اندیشه است.

 

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: توسعه ورزش همگانی آماده باش مجتمع مسکونی اجرا می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آبرسانی هرسین در اولویت پیگیری و اجرا

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تأکیدات استاندار ۲ طرح آبرسانی در شهر هرسین در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: یک طرح آن برای تأمین آب مناطق مرتفع و بخش‌های تنش زای شهر است و خوشبختانه پیشرفت ۹۵ درصدی داشته و طی چند روز آینده یک بخش از این فاز وارد مرحله بهره برداری می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: شهرک‌هایی از جمله شهرک شهرداری از این میزان آب منتفع خواهند شد.

وی ادامه داد: فاز دوم نیز شامل طرح ۳۰۰۰ هزار متر مکعبی ایستگاه پمپاژ، خط انتقال و خط آب بر است که شبکه آن بزودی افتتاح خواهد شد.

داودی ادامه داد: این طرح، طرحِ شماره یک اولویت دار هرسین است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت شماره دو، تأمین آب توسط چاه‌های جایگزین است که در نشست قرارگاه، مصوبات خوبی مطرح شد و بحث تملک محل چاه‌ها مورد بررسی و گفت وگو قرار گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: قرار است ۸ حلقه چاه در منطقه جنوب هرسین حفاری شود که فعلاً یک حلقه آن حفاری شده و بخشی از خط انتقال آن نیز اجرا شده و ۷ حلقه چاه دیگر نیز بعد از حل مسائل اجرایی پروژه، حفاری خواهد شد.

کد خبر 6063801

دیگر خبرها

  • توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • طرح آبرسانی هرسین در اولویت پیگیری و اجرا
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در تهران
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • انفجار یک منزل مسکونی در خرمشهر
  • یک مجتمع چهار واحدی مسکونی در خرمشهر تخریب شد