Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@04:22:07 GMT

یادواره ۱۷ هزار شهید ترور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۴۸۱

یادواره ۱۷ هزار شهید ترور برگزار می‌شود

در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یادواره ۱۷ هزار شهید ترور، در استان ایلام برگزار می‌شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برگزاری یادواره شهدای اصناف و بازاریان، اردوی بزرگ راهیان نور یادمان قلاویزان مهران، یادواره شهدای عملیات کوشک و شکست منافقین و برگزاری کنگره شهید شاخص فرهنگی (شهید جمال الدینی) از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس دراستان ایلام برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهدای ترور ایران عملیات تروریستی در ایران اردوی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت ترور شهید المبحوح را محکوم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جنایت ترور شهید «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم و از این جنایت ابراز انزجار کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه ضمن اشاره به اینکه این ترور خلاف قوانین بین‌المللی است بیان کرد: اشغالگران فایق المبحوح را که به هماهنگی با عشایر غزه و آنروا برای ورود کمک‌ها اقدام می‌کرد ترور کردند.

این نهاد دولتی فلسطینی تاکید کرد: المبحوح مشغول اقدامات غیرنظامی و بشردوستانه صِرف بود و به موجب قوانین بین‌المللی باید امنیت وی تامین می‌شد و نباید مورد تعرض قرار می‌گرفت.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه بیان کرد: ترور المبحوح تنها ۲ روز پس از ورود ۱۵ کامیون حامل کمک‌ها به شمال غزه صورت گرفت و این موضوع نشانگر پافشاری اشغالگران بر رویکرد تحمیل گرسنگی، ایجاد آشوب و محروم‌نمودن ساکنان نوار غزه از دستیابی به غذا است.

گفتنی است کمی پیش‌تر منابع فلسطینی اعلام کردند که «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه و مسوول تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک‌ها در این باریکه به شهادت رسیده است.

این منابع تاکید کردند که شهید فایق المبحوح مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه بوده و ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این شهید مدیر عملیات امنیت داخلی جنبش حماس بوده، دروغ است.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهید المبحوح خود را تسلیم نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی نکرده و با سلاح خود به مبارزه با دشمن پرداخته است و موفق شده یک نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و ۲ نظامی دیگر صهیونیست را نیز زخمی کند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که هدف رژیم اشغالگر صهیونیستی از ترور المبحوح اثرگذاشتن روی روند تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک و تشدید آشوب امنیتی در نوار غزه است که اشغالگران سعی در ایجاد آن دارند.

کد خبر 6058384

دیگر خبرها

  • جنایت ترور شهید المبحوح را محکوم می‌کنیم
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • محفلی به نام و یاد شهدا در میبد
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • هم اندیشی برای برگزاری کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری