Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:36:17 GMT

وجود کالای تقلبی مشکل جدی لوازم یدکی در بازار است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۴۸۸

وجود کالای تقلبی مشکل جدی لوازم یدکی در بازار است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری شامگاه یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان که در استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز یکی از مشکلاتی که در عرضه کالا مشاهده می‌شود، مربوط به لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین است، افزود: در این خصوص شاهد این هستیم که فاکتوری از سوی فروشندگان به خریداران ارائه نمی‌شود و این خود دغدغه اصناف را دوچندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه فارغ از مشکلات پیرامون ارائه نکردن فاکتور در این زمینه، لوازم یدکی با مشکلی جدی دیگری از جمله وجود کالاهای تقلبی در بازار است، تصریح کرد: سومین دغدغه در این زمینه، افزایش بی‌رویه قیمت لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین در بازار است که یکی از مهم‌ترین دلایل این امر نیز توزیع نشدن این لوازم توسط کارخانه‌های تولیدکننده می‌تواند باشد.

محمدرضا محمدی، رئیس اتحادیه لاستیک‌فروشان و تعویض روغنی زنجان نیز در ادامه این جلسه در خصوص مشکلاتی که در زمینه لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین وجود دارد، یادآور شد: اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد، به تفاوت قیمت ارز نیمایی با ارز آزاد بازمی‌گردد، در غیر این صورت در خصوص عرضه این لوازم با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

حسن توکلی، نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودروی زنجان نیز در این جلسه یا اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد لوازم یدکی موجود در بازار، چینی و یا تقلبی است، اظهار کرد: اگر به دنبال حل این مشکل هستیم، باید جلوی توزیع اقلام بی‌کیفیت و تقلبی از مرکز گرفته شده و اجازه توزیع این اقلام به فروشندگان خرد داده نشود.

کد خبر 4994697

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت زنجان لوازم یدکی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه قزوین شهرکرد عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران

به گزارش قدس آنلاین، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱،  ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • خرید لوازم یدکی بی ام و