Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مرتضی حیدری فرماندار قم با اشاره به پدیده خروج ماسک از استان گفت: برخی افراد با شگرد‌های مختلف اقدام به خرید ماسک از داروخانه‌ها با قیمت ارزان‌تر کرده و آن را در شهر‌های هم‌جوار با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند.

فرماندار قم با تأکید بر لزوم نظارت بر نحوه توزیع ماسک در استان گفت: داروخانه‌ها مکلف و موظف به ارائه فاکتور در برابر جنس فروخته شده هستند در حالی که برخی از داروخانه‌ها در فروش ماسک فاکتور صادر نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در صورت صدور فاکتور می‌توان به تخلفات صورت گرفته پی برد، اما برخی افراد با روش‌های مختلف ده بار یا بیشتر به دلیل ارزان‌تر بودن ماسک در قم، اقدام به خرید ماسک کرده و آن را با قیمت بالاتر در شهر‌های دیگر فروش می‌رسانند چراکه قیمت این کالا در شهر‌های اطراف مثل تهران بالاتر است.

حیدری با تأکید بر اینکه باید متولیان امر به شیوه‌های مناسب این پدیده را کنترل کنند، ابراز کرد: لازم است نظارت‌های بیشتری در زمینه گران‌فروشی و خروج ماسک از قم از سوی مسئولان صورت بگیرد.

فرماندار قم یادآورشد: با این اوصاف حتی ظرفیت استان قم تولید بیش از ۵۰۰ هزار ماسک در قم بوده و در این زمینه ظرفیت‌سازی‌های لازم صورت گرفته است و در این رابطه توانسته‌ایم بر مشکلات اولیه دوران شیوع بیماری کرونا در قم فائق آییم.

حیدری با بیان عبور استان قم از تولید روزانه ۲۶۰ هزار عدد ماسک عنوان کرد: این میزان تولید بستگی به تأمین مواد اولیه ماسک در سطح استان داشته و در صورت عدم تأمین ماسک در استان نمی‌توانیم اقدام به تولید این میزان ماسک کنیم.

فرماندار قم با بیان اینکه ظرفیت اسمی استان تولید بالغ بر ۵۰۰ هزار ماسک است تصریح کرد: وقتی کرونا در کشور شیوع پیدا کرد حتی یک دستگاه تولید ماسک هم در قم نداشتیم درحالی‌که الآن ۱۴ کارگاه تولیدی و صنعتی در استان در حال تولید ماسک هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار قم خروج ماسک شیوع کرونا نظارت فرماندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سخنگوی دولت از اقدامات بانک دی در زمینه وصول مطالبات و خروج از بنگاه‌داری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک دی، در این بازدید با ارائه گزارشی از روند خروج این بانک از بنگاه‌داری، فروش اموال مازاد، رشد منابع، تحقق کامل سهمیه بانک در اعطای تسهیلات تکلیفی دولت و وصول مطالبات غیرجاری، تاکید کرد بانک دی در بسیاری از شاخص‌های عملیاتی بانکداری در نظام بانکی پیشتاز است.

وی همچنین توسعه خدمات بانک دی به مشتریان به ویژه جامعه هدف را در گروی افزایش ابزارهایی چون میز‌های خدمات و شعب دانست و افزود: امیدواریم با مساعدت دولت و بانک مرکزی، زمینه این اقدام فراهم شود.

در این بازدید، سخنگوی دولت نیز با قدردانی از فعالیت‌های بانک دی به ویژه در حوزه وصول مطالبات غیرجاری، تحقق کامل سهمیه تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و خروج از بنگاهداری، نسبت به رفع موانع پیش روی این بانک قول مساعد داد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۴ واحد صنفی به علت گران فروشی در مشهد
  • کشف تخلف ۷۳ میلیارد تومانی برای گران فروشی شکر در سبزوار
  • ورق خودروسازی برگشت؛ یک بام و دو هوا ادامه دارد
  • قدردانی سخنگوی دولت از اقدامات بانک دی در زمینه وصول مطالبات و خروج از بنگاه‌داری
  • دستگاه‌های نظارتی بدون اغماض با گران‌فروشی برخورد کنند
  • چرا «عجله دارم» گران‌فروشی نیست؟
  • پیدا کردن راه حل هوشمندانه حل مشکل قاچاق سوخت دشوار است
  • نظارت بر بازارهای شب عید در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح خالص فروشی در قنادی‌های ایلام
  • اجرای طرح خالص فروشی در قنادی های ایلام