Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، کتاب روزشمار  و جلد اول دانشنامه استان همدان در دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

به گزارش مشرق، اجرای خیابانی گروه های موزیک نیروهای مسلح،  دیدار و تکریم ۱۰۰ فعال پشتیبانی از جبهه و جنگ، برپایی ۳۵ نمایشگاه عکس و اسناد و برگزاری کارگاه آموزشی اسناد و تاریخ شفاهی از دیگر  برنامه‌های استان همدان در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین دفاع مقدس جنگ تحمیلی رزمنده دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «حماسه خوان خمینی» منتشر شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، خاطرات حاج صادق آهنگران از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ضمیمه یادداشت‌ها در قالب کتابی به نام «حماسه خوان خمینی» توسط نشر جمکران انتشار یافت.

حاج صادق آهنگران از جمله رزمنده‏‌های خوزستانی است که با صدای پرصلابت و شعرهای حماسی شناخته می‌‎‌شود و از رزمندگان و پاسداران دفاع مقدس است.

کتاب «حماسه خوان خمینی» با خاطره حاج صادق آهنگران از اولین حماسه‌خوانی در جماران شروع و به مرور به دیگر ابعاد زندگی وی می‌پردازد. این کتاب در ۱۹ فصل تدوین شده و ۲ فصل پایانی کتاب با عنوان در «رثای یاران» و «از چشم یاران» شامل یادداشت‌های حاج صادق آهنگران در مورد دوستان و همرزمان و فصل بعدی یادداشت‌های دوستان و شخصیت‌ها در مورد وی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • محفلی به نام و یاد شهدا در میبد
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • کتاب «حماسه خوان خمینی» منتشر شد
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌
  • سردار کارگر: راهیان نور تعطیل نمی‌شود
  • رشد ۲۰ درصدی زائران راهیان نور
  • بازدید بیش از ۴ میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس