Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه این اداره کل، عباس سعیدی با اشاره به اینکه هم اکنون نام نویسی از دانش آموزان در مدارس در حال انجام است، یادآورشد: آموزش به دانش آموزان امسال در سه محور مجازی، نیمه حضوری و حضوری انجام می شود.

وی گفت: اگر شرایط به‌گونه‌ای باشد که ستاد ملی کرونا اجازه برگزار شدن کلاس را بدهد، مشکلی با برگزاری حضوری مدارس نداشته و کلاس‌ها را دایر خواهیم کرد، در غیر اینصورت برنامه های مختلفی برای ارائه آموزش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مناطقی که تعداد دانش‌آموزان محدود بوده و وضعیت آن ها هم از نظر وجود موضوع کرونا، سفید باشد، کلاس های درس برپا می شود، اما در مناطق زرد کلاس ها نیمه حضوری و یا به صورت زوج و فرد برپا خواهد شد و در مناطق قرمز نیز آموزش مجازی مد نظراست.

سعیدی گفت: در مدارس روستایی و عشایری مناطق قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا، و در صورت عدم دسترسی دانش آموزان به سامانه شاد، برای تداوم آموزش ارسال بسته های آموزشی، درسنامه ها از طریق راهبران آموزشی و استفاده از برنامه های آموزشی تلویزیون انجام می شود.

وی با بیان اینکه سلامتی دانش‌آموز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای آموزش ‌و پرورش حائز اهمیت است، گفت: همه اقدامات آموزشی در نقاط مختلف استان با توجه به شرایط و چارچوب کلان مشخص ‌شده توسط وزارت آموزش ‌و پرورش، تصمیم‌گیری می شود تا ضمن حفظ سلامتی دانش آموزان، آموزش تعطیل هم نشود.

سعیدی یادآورشد: با توجه به اینکه آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریورماه است، دغدغه هایی همانند اینترنت،   تلفن همراه و تبلت در بخش سخت افزاری برای معلمان و دانش آموزان وجود دارد.

وی با بیان اینکه اینترنت رایگان از مطالبات فرهنگیان و دانش آموزان بوده که باید وزیر آموزش و پرورش و ارتباطات در این خصوص تدبیری بیاندیشند، ادامه داد: برای تامین زیرساخت های سخت افزاری همانند گوشی و تبلت نیز با وزارت صنعت، معدن و تجارت رایزنی شده تا این دستگاه به صورت ارزان قیمت در دسترس همه قرار بگیرد.

۱۸۰ هزار دانش آموز خراسان شمالی سال تحصیلی گذشته در بیش از ۲ هزار باب مدرسه زیر نظر ۱۴ هزار معلم، تحصیل می کنند.
 

برچسب‌ها بجنورد مدارس خراسان شمالی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس خراسان شمالی دانش آموزان بجنورد مدارس خراسان شمالی دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس خراسان شمالی آماده پذیرش از مسافران نوروزی

 ابوالقاسم اکبری گفت: ۴۷۳  کلاس درس در رده الف و ب برای اسکان مسافران نوروزی تجهیزشده است.
وی افزود: ۶۸ کلاس درس هم در رده ج که دارای کمترین تجهیزات برای پذیرایی از مسافران هستند برای شرایط اضطرار و یا زمان اوج مسافرات‌ها در نظر گرفته شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اولویت در پذیرش و اسکان مسافران در مدارس با فرهنگیان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • آمار نگران کننده از ترک تحصیل دانش‌آموزان به علت فقر
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند
  • ترک تحصیل در اوج!
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی و جذب نظام آموزشی می‌شوند
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی وجذب نظام آموزشی می شوند
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟
  • مدارس خراسان شمالی آماده پذیرش از مسافران نوروزی