Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:12:55 GMT

روستای نازی کوهرنگ برق‌دار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۵۰۸

روستای نازی کوهرنگ برق‌دار شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق استان، مجید فرهزاد اظهار داشت:برای برق‌دار شدن این روستا افزون بر سه هزار و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافت و اجرای بیش از ۱۲ هزار متر شبکه فشار ضعیف، ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور kVA ۲۵ انجام شد.
 
به گفته وی، برق‌رسانی به روستاهای سربیشه، چشمه قاسم و تنگ‌هونی از توابع بخش بازفت نیز در دستورکار قرار دارد و عملیات اجرایی برق رسانی روستاها یاد شده نیز آغاز و امسال از نعمت روشنایی برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سال گذشته نیز۶ روستا و چهار محله محروم در شهرستانهای کوهستانی و سخت گذر چهارمحال وبختیاری با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال برق‌دار شدند.

وی گفت:تعدادی روستاهای بهره‌مندی از نعمت برق در سال ۱۳۵۷ به ۱۰ روستا می‌رسید که با گذشت چهار دهه این تعداد اکنون بیش از ۷۳۰ روستا رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: میزان مصرف انرژی برق در بخش خانگی ۲۸.۸ درصد، حوزه عمومی ۶.۸ درصد، قسمت کشاورزی ۳۵.۷ درصد، بخش صنعتی ۱۸.۴ درصد، روشنایی معابر ۴.۸ درصد و سایر مصارف ۵.۵ درصد است.

فرهزاد گفت:هم‌اینک ۳۶۵ هزار و ۳۳۳ مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، روشنایی معابر و سایر مصارف چهارمحال و بختیاری برق مصرف می‌کنند.

به گزارش ایرنا، روستای نازی بخش بازفت شهرستان کوهرنگ حدود ۱۰۰نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها انرژی برق شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شهرکرد چهارمحال وبختیاری انرژی برق شهرکرد چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع توزیع میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری + قیمت

مدیرکل اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید در استان، قیمت این میوه‌ها را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، کیومرث مرادی با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید در سراسر استان، اظهار داشت: سیب درختی با قیمت 31 هزار تومان، پرتقال با قیمت 20 هزار تومان و خرما با قیمت 95 هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بین 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار در راستای تنظیم بازار این میوه‌ها به مردم عرضه می‌شوند.

 محسن کریمی، مدیر کل تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه، اظهار داشت: میوه شب عید استان چهارمحال و بختیاری کاملاً تامین شده است. 200 تن سیب درختی از رقم زرد و قرمز و 330 پرتقال تامسون شمال تامین شدند که کیفیت خوبی دارند.

وی گفت: این میوه‌ها در سردخانه شهید بهشتی سطح استان ذخیره شدند و توزیع این میوه‌ها شروع شدند. سبدهای سیب درختی بین 6 الی 7 کیلو است که مردم، خرید خوبی داشته باشند. پرتقال هم در سبدهای ده کیلویی قرار داده شده است.

انتهای پیام/7540

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری
  • توزیع کمک‌های معیشتی در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • کاروان خانه‌های ورزشی روستایی
  • توزیع ۱۰۰ بسته لبخندمادری به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در چهارمحال وبختیاری
  • تردد از گردنه‌های شهرستان کوهرنگ فقط با زنجیر چرخ
  • اجرای خط انتقال پدافندی هفت پیران شهرستان اردل
  • شروع توزیع میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری + قیمت
  • امکان تردد از گردنه‌های کوهرنگ فقط با زنجیر چرخ
  • تامین ۷۰ درصد میوه سیب شب عید از باغات