Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، «سرگئی سیمینوف» قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان با بیان این مطلب افزود: اگرچه دوران در خانه ماندن سخت بود، اما من تمرینات متنوعی را انجام دادم و با یک رژیم غذایی سالم توانستم ۱۰ کیلوگرم از وزن خود را کم کنم.

وی ادامه داد: با انجام این رژیم غذایی و کم کردن وزن، تحرک، سرعت و اجرای تکنیک ها راحت تر شده و امیدوارم با گذشت زمان کیلوهای از دست رفته را از طریق حجم عضله جبران کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: هنوز سهمیه المپیک را کسب نکردم و می خواهم، با آرامش تمرینات خود را انجام دهم تا بتوانم مجوز حضور در این رقابت ها را بدست آورم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در مهرماه امکان برگزاری رقابت های کشتی در کشور فراهم شود تا بتوانم در فضای مسابقات قرار گیرم.

کد خبر 4994694

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی روسیه ویروس کرونا المپیک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا فوتسال مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان اسلحه سابر عازم مجارستان شدند/ آخرین گام برای کسب سهمیه المپیک

اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر به منظور حضور در آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی المپیک و قطعی کردن سهمیه خود در المپیک ۲۰۲۴ پاریس عازم مجارستان شدند. جام جهانی مجارستان آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۴ به حساب می‌آید. 

 علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران ترکیب تیم اعزامی هستند. این مسابقات از جمعه (۳ فرودین) آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. دو روز نخست به رقابت‌های انفرادی اختصاص دارد و در روز سوم هم رقابت‌های تیمی برگزار می‌شود. 

ملی پوشان اسلحه سابر طی سه روز آِینده، آخرین جلسات تمرینی خود برای حضور در جام جهانی مجارستان را زیر نظر «کریستین بائو» مربی فرانسوی تیم ملی و مسعود فتوحی پیگیری می‌کنند. 

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی در جام جهانی مجارستان شرکت می‌کند که به خاطر ۲۴ اختلاف امتیاز المپیکی با ژاپن، تنها رقیب آسیایی اش برای کسب سهمیه تیمی المپیک، تا حد زیادی دستیابی به این سهمیه را قطعی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • حقوق کسب کنندگان سهمیه المپیک پرداخت شد
  • تاثیر فیبر بر کاهش وزن و تناسب اندام
  • ملی پوشان اسلحه سابر عازم مجارستان شدند/ آخرین گام برای کسب سهمیه المپیک
  • با این رژیم پنج روزه تقلیدی از روزه داری چربی شکم تان را از بین ببرید
  • رژیم بگیرید و لاغر بمانید
  • علیرضا رضایی: قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم نیست
  • آذرپیرا و امامی شانس المپیکی شدن دارند/شرایط سخت کامران در ۹۷
  • علیرضا رضایی: قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم نیست/ آذرپیرا عطش مدال المپیک دارد
  • گیوی: به حضور علی و رضا گرایی در پاریس امید دارم
  • تغذیه سالم با داشتن مغز سالم مرتبط است