Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جوان پرسپولیس قول داد این تیم در بازی‌های باقی مانده‌اش در لیگ برتر و جام حذفی، شکست برابر ذوب‌آهن را جبران خواهد کرد.

سعید حسین‌پور، بازیکن جوان تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد و دوست داشتیم پس از کسب یک برد دیگر آماده جشن قهرمانی شویم اما روی یک حادثه گل خوردیم و با وجود تلاشی که داشتیم متاسفانه موفق به جبران نشدیم تا این بازی را به ذوب‌آهن واگذار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته در فوتبال برد و باخت وجود دارد و طبیعی است تیم پس از مسجل شدن قهرمانی‌اش ناخودآگاه انگیزه زیادی نداشته باشد. شما دیدید حتی این اتفاق برای تیمی مثل لیورپول هم رخ داد و این تیم پس از مسجل شدن قهرمانی‌اش در چند بازی خوب کار نکرد و باخت. با همه این صحبت‌ها ما برای تغییر نتیجه تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم اما بدشانسی آوردیم و موفق به جبران نشدیم.

این جوان جویای نام پرسپولیس که در این بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت در این رابطه گفت: من در این بازی با نظر کادر فنی در جلوی دفاع بازی کردم و وظیفه داشتم در ضدحملات و کارهای تدافعی به تیم کمک کنم و تلاش کردم وظیفه‌ام را به نحواحسن در زمین اجرا کنم. به هر حال همان‌طور که گفتم همه تیم برای جبران نتیجه تلاش کردیم اما هرچه زدیم به در بسته خورد تا به نوعی شرمنده هواداران شویم اما مطمئن باشیم این باخت را در بازی‌های بعدی در لیگ برتر و جام حذفی جبران خواهیم کرد.

حسین‌پور که در 3 قهرمانی اخیر سرخ‌ها، پیراهن پرسپولیس را بر تن داشته با اشاره به لذت این جشن تاکید کرد: فقط جای هواداران در این مراسم خالی بود تا در شادی ما شریک باشند. ان‌شاءالله ماجرای بیماری کرونا هر چه زودتر تمام شود و به امید خدا در پنجمین جشن متوالی قهرمانی پرسپولیس با هواداران شادی کنیم.

او در پایان گفت: مسیرمان تا کسب دومین جام هموار است و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم در جام حذفی هم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر قهرمانی سعید حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرسپولیس مهم‌تر از رکورد من است

به گزارش قدس آنلاین، امید عالیشاه در شهرآوردها نیز آمار قابل توجهی دارد و یکی از بازیکنانی است که همواره به پیکر باشگاه استقلال زخم وارد کرده و امتیازات بسیاری را از این باشگاه گرفته است. کاپیتان سرخ‌ها اکنون تعداد بازی‌های خود را به عدد ۱۹۵ رسانده و تنها دو مسابقه دیگر تا رکورددار شدن فاصله دارد. در تاریخ ۲۳ساله لیگ‌برتر خلیج فارس، سیدجلال حسینی با انجام ۱۹۶ مسابقه برای سرخپوشان ایران صاحب رکورد بیشترین بازی در پرسپولیس است. امید عالیشاه حالا به این حدنصاب نزدیک شده است. او در شهرآورد ۱۰۳ تعداد مسابقات خود با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر را به عدد ۱۹۵ رساند و با دو حضور دیگر در لیگ برتر، در پرسپولیس رکوردددار خواهد شد.

بازیکن خوش اخلاق سرخ‌ها اما توجهی به آمار ندارد. او در واکنش به اینکه به‌زودی رکورد سید جلال حسینی را خواهی شکست، ‌گفت:« به رکوردها فکر نمی‌کنم. همه بازیکنانی که در گذشته برای پرسپولیس بازی کرده‌اند از نظر من محترم هستند و برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند. من فقط امیدوارم پرسپولیس در پایان فصل جشن قهرمانی بگیرد. این مهم‌تر از رکورد من است. باید تلاش کنیم و امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم. ما فاصله زیادی با صدرنشین نداریم واگر بتوانیم خودمان را در همین وضع آمادگی حفظ کنیم قطعاً شانس هم با ما یار خواهد بود و قهرمان خواهیم شد».

عالیشاه درباره اینکه پرسپولیس در شهرآورد فرصت‌های بهتری نسبت به استقلال داشت نیز این واکنش را نشان داده است:« به هرحال ما بیشتر حمله کردیم. آمارها همه چیز را نشان می‌دهد. هم فرصت گل داشتیم و هم مالکیت بیشتری در اختیار ما بود. تعداد پاس‌های ما هم بیشتر بود. همه آمارها به نفع ما بود و فقط نتوانستیم گل بزنیم. باید در بازی‌های آینده جبران کنیم».

عالیشاه حرف‌هایش را با این جملات تمام می‌کند:« از هوادارانی که در شب شهرآورد به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند ممنونم. واقعاً برای ما سنگ تمام گذاشتند. دست همگی آن‌ها را می‌فشارم. مثل همیشه پشت ما بودند. از همه ممنونم».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: ناراحتی پس از تعویض؟ پرسپولیس جای قهر کردن نیست
  • برونو فرناندز: تمام تلاش‌مان را برای کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی انجام خواهیم داد
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • اوزونیدیس: به حریفانی باختیم که از آنها بهتر بودیم
  • عالیشاه: پرسپولیس جای قهر کردن نیست
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • پرسپولیس-سپاهان،خیلی دور خیلی نزدیک/تراکتوربه دنبال سومین قهرمانی
  • قهرمانی پرسپولیس مهم‌تر از رکورد من است
  • عنایتی: با یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بازی داریم
  • استقلال و پرسپولیس «تماشاگران» را بازنده کردند/ دو تیم ضعیف بودند