Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@03:00:59 GMT

مشکل بزرگ استقلال و فرهاد ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۵۵۵

مشکل بزرگ استقلال و فرهاد ادامه دارد

استقلال امشب در دیداری حساس و نفس گیر در تهران به مصاف سپاهان می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تقابل استقلال – سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در حالی امشب برگزار می شود که دو تیم ۹ روز پیش در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر یک دیدار هیجان انگیز را به نمایش گذاشتند و برنده آن دیدار استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی ها در آن بازی از نظر تعداد بازیکن شرایط خوبی را داشتند بعد از مدت ها توانستند با اکثر نفرات پای به میدان به بگذارند.

حالا در آستانه بازی امشب و بعد از تساوی پنجشنبه شب شهرخودرو – استقلال؛ آبی های تهرانی بازهم با لشگر از بازیکن مصدوم مواجه هستند.

ارسلان مطهری در بازی با شهرخودرو در دقیقه ۴۶ وارد زمین شد در دقیقه ۵۵گل زد و در دقیقه۶۲ از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

فرشید اسماعیلی هم در دقیقه۷۱ به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از زمین مسابقه خارج شد.

شوک بزرگ به استقلال در آستانه بازی با سپاهان خبرمصدومیت شیخ دیاباته از ناحیه کشاله ران بود که بازی امشب را از دست داد.

استقلال علاوه بر ۳ بازیکنی که از آنها نام بردیم، علی دشتی را هم در بازی با سپاهان و شهرخودرو در اختیار نداشته و هنوز مشخص نیست به بازی امشب استقلال و سپاهان در جام حذفی می رسد یا خیر.

مرتضی تبریزی و رضا آذری دیگر بازیکنان استقلال هستند که در چند ماه گذشته با پارگی رباط صلیبی مواجه شده اند.

کاوه ستوده پزشک تیم استقلا‌ل بعد از مصدومیت تعدادی از بازیکنان استقلال در شروع مجدد تمرینات بعد از همه گیری ویروس کرونا در گفتگویی اعلام کرد:

به همکاران عزیزمان در بخش بدنسازی و آمادگی جسمانی

یادآور می‌شود که با توجه شرایط خاص این دوره، تمرینات بدنسازی ویژه برای جلوگیری از مصدومیت‌ها طراحی و اجرا شود.

این صحبت های ستوده باعث واکنش فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد و او در مورد علی ربانی نوشت: ربانی علمی‌ترین و باسوادترین مربی بدنسازی است که در طول دوران حرفه‌ای ورزشی‌ام دیده‌ام.

حالا بعد از گذشت حدود ۵۰ روز از این ماجرا استقلال همچنان مصدوم می دهد که اغلب مصدومیت ها از ناحیه همسترینگ است. مصدومیت هایی که در آستانه یکی از حساس ترین بازی های استقلال در جام حذفی برابر سپاهان بسیار نگران کننده به نظر می رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سپاهان ارسلان مطهری استقلال سپاهان شهرخودرو استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویه‌را: مشکل بزرگ پرسپولیس را قبول دارم/ خوشحالم لیگ تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا سال نو را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم. باید بگویم با توجه به تعطیلات نوروز و بازی‌های فیفا دی فرصت خوبی برای تیم ما هست چون پنج بازی فشرده داشت.

سرمربی پرسپولیس افزود: امروز بازی حساسی داشتیم. دیدار پس از دربی بود که ابتدا برایمان حالت احساسی داشت و خوب نبود اما هرچه از زمان بازی گذشت توانستیم خوب باشیم. از بازیکنان پرسپولیس بابت عملکرد آنها راهی هستم.

او تاکید کرد: در نیمه دوم حمله‌های تیمی ما بیشتر شد اما متأسفانه آنطور که بودیم نتوانستیم از این حمله‌ها استفاده کنیم. پیکان تیم خیلی خوبی در دفاع است. خدا را شکر توانستیم در حمله‌ها و بازی رو به جلو از فضاهای خالی استفاده کنیم و گلزنی داشته باشیم. به هواداران هن بابت حضور آنها و بردی که کسب کردیم تبریک می‌گویم.

ویه را درباره عدم استفاده پرسپولیس از موقعیت‌های گلزنی گفت: من موافق هستم که مشکل داریم اما شاید به خاطر خستگی و فشردگی بازی‌ها همین اتفاق می‌افتد. اگر فرصت نمی‌ساختیم بیشتر نگران می‌شدم.

او درباره عدم حضور علی نعمتی در ترکیب امروز با وجود عملکرد ایده آل در دربی پایتخت گفت: به تمام بازیکنانم کاملا مطمئن هستم که چه توانایی‌هایی را از خودش نشان می‌دهد. علی نعمتی تقریبا تمام بازی‌ها حضور داشت و نیم فصل هم دفاع چپ بازی کرد اما چون فرشاد فرجی چون در دو پست قبلی به خوبی بازی کرد احترام گذاشتیم تا او بازی کند.

ویه را درباره اینکه آیا نگران برهم خوردن تعادل تیمش پس از تعطیلات لیگ برتر و بازی‌های ملی نیست، گفت: نه! ۲۱ روز تا بازی با گل گهر مانده است. بازیکنان می‌توانند از لحاظ ذهنی و بدنی آماده شوند. بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است.

او در پایان درباره استقبال هواداران از شیوه بازی اوستون ارونوف خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنان جدید اضافه می‌شوند نیاز به زمان دارند که هوادار و اصحاب رسانه شاید جزئیات را نبینند اما عبدالکریم حسن و ارونوف روز به روز بهتر می‌شوند.

ویه را درباره اتمام قرارداد بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل گفت: قرارداد من هم تمام می‌شود! وقتی چیزی نگویند نمی‌توانم حرفی بزنم.

کد خبر 6057617

دیگر خبرها

  • سوپراستار WWE فاش کرد که از مشکل شنوایی رنج می‌برد
  • داروین نونیز از فهرست تیم ملی اروگوئه خط خورد
  • حذف لیورپول بزرگ‌ترین اتفاق زندگی‌ام است
  • ویه‌را: مشکل بزرگ پرسپولیس را قبول دارم/ خوشحالم لیگ تعطیل شد
  • ترکیب استقلال و هوادار در بازی امشب
  • غایب بزرگ گل‌گهر در مصاف با سپاهان
  • بیمارستان بارسلونا: ژاوی 6 ستاره‌اش را ندارد
  • هری کین با وجود مصدومیت به تیم ملی انگلیس ملحق می‌شود
  • رهایی یک بازیکن سپاهان از بند مصدومیت
  • موسوی با سر شکسته بازی می‌کند(عکس)