Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خالد جعفری شامگاه یکشنبه در سومین جلسه نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و کارگروه بانکی و تأمین مالی استان کردستان، اظهار داشت: پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی با سهم ۴۳۶ میلیارد تومانی استان، فاصله زیادی دارد لذا از بانک‌هایی که پرداختی خوبی داشتند تشکر می‌کنیم و به بانک‌هایی که پرداخت آنها رضایت بخش نیست، یادآوری می‌کنیم که به کردستان به این تسهیلات نیاز دارد و باید تلاش خود را برای جذب این اعتبارات بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهت‌گیری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در پرداخت تسهیلات حمایتی از واحدهای تولیدی، مورد حمایت دستگاه‌های نظارتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با اشاره به اینکه کردستان به نسبت درصد ابلاغی تسهیلات کرونا، رتبه سوم کشور را دارد، ادامه داد: تلاش بانک‌ها در کسب این رتبه جای تقدیر و تشکر دارد اما همه استان‌ها در حال پیشروی هستند و ممکن است رتبه ما پایین بیاید.

جعفری با بیان اینکه می‌خواهیم از این تسهیلات استفاده و مشاغل ۱۴ رسته مشمول آن را حفظ کنیم، یادآور شد: هدف از برگزاری این جلسه، اول تقدیر و تشکر از بانک‌هایی است که بیشترین پرداختی را داشته‌اند و دوم اینکه سایر بانک‌ها از آنها الگو بگیرند و از تجاربشان استفاده کنند.

وی درباره ضرورت تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک‌های عامل در استان، بیان کرد: درآمد سرانه استان نصف میانگین کشوری است، پس برای ازدواج به تسهیلات بیشتری نیاز داریم و بانک‌های ناموفق باید از تجارب بانک‌های موفق استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: بانک‌هایی که نسبت به عملکرد سال گذشته خود عقب هستند اگر تلاش خود را بیشتر نکنند بیشتر عقب می‌مانند.

جعفری در ادامه ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای حفظ جایگاه سوم استان در پرداخت تسهیلات کرونایی، اظهار داشت: تسهیلات کرونایی و ازدواج تسهیلات ضروری هستند و باید با سهل‌ترین شیوه آن را پرداخت کنیم.

وی ضمن تقدیر از بانک‌های استان در افزایش پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، افزود: باید واقع‌بینانه با طرح‌ها برخورد کنیم و هر طرح را با شرایط خودش بسنجیم و در این شرایط که منابع داخلی بانک‌ها جوابگو نیست این تسهیلات ویژه را نباید از دست بدهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با اشاره به اینکه چند طرح بزرگ استان در بانک‌ها در سطح ملی در حال انجام هستند، از مدیران بانک‌های استان خواست این طرح‌ها را در بانک‌های مربوطه به صورت هفتگی پیگیری کنند چرا که به نتیجه رسیدن این طرح‌ها، جزء عملکرد بانک‌های استان خواهد بود.

کد خبر 4994670

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان تسهیلات بانکی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا شهرکرد کمک مومنانه قزوین عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا تسهیلات کرونایی پرداخت تسهیلات بانک هایی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن