Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: تعیین زمان انتخابات با وزارت ورزش است و آنها تعیین می‌کنند که زمان ثبت‌نام کی باشد. - اخبار ورزشی -

محمدرضا مقصودلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،در خصوش پیگیری برنامه‌های فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در زمان شیوع کرونا اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات قهرمانی و رنکینگ کشوری برنامه‌ریزی کردیم تا بازیکنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌ها فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: فعالیت‌ها در 7-8 استان آغاز شده است اما برنامه‌ریزی ما بر برگزاری مسابقات کشوری است. ابتدا کشور را به 5 منطقه تقسیم کردیم تا با تیم‌های کمتری مسابقات برگزار شود و نهایت 10 تیم برتر مناطق با هم رقابت کنند. امکان برگزاری مسابقات تمرکز  قهرمانی کشور با توجه به تعداد زیاد شر‌کت کنندگان وجود ندارد و ناگزیر به برگزاری مسابقات به صورت منطقه‌ای هستیم.

مقصودلو تصریح کرد: باشگاه‌ها از فدراسیون خواسته‌هایی دارند و بار اصلی کار ما و امر آموزش نیز در باشگاه‌ها است و تلاش می‌کنیم تا باشگاه‌ها در لیگ شرکت کنند. با توجه به اینکه از در سال گذشته لیگ نیمه تمام مانده است، اول تلاش می‌کنیم تا لیگ تمام شود.

وی افزود: مرحله اول مسابقات باشگاهی برگزار شده و 6 تیم نهایی مشخص شدند اما شیوع کرونا باعث شد رقابت‌ها در این مرحله  انجام نشود لذا اول رقابت نهایی بین 6 تیم برگزار می‌شود و بعد لیگ جدید را آغاز می‌کنیم.

سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: از سوی وزارت ورزش دستور برای برگزاری مجمع عمومی فدراسیون صادر شده و کارهای مربوط به حسابرسی وگزارش مالی در حال انجام است و بعد با همراه با گزارش فنی به مجمع ارائه می‌شود.

وی در خصوص زمان ثبت‌نام برای انتخابات ریاست فدراسیون خاطرنشان کرد: تعیین زمان انتخابات با وزارت ورزش است و آنها تعیین می‌کنند که زمان ثبت نام کی باشد. هر زمان اعلام شود بر حسب وظیفه فرآیندها انجام می‌شود.

حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن در فدراسیون بولینگ و بیلیارد/ در انتظار شفاف‌سازی

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بولینگ بیلیارد بیشتر بخوانید... تفاهم نامه همکاری فدراسیون بیلیارد و سازمان ورزش شهرداری امضا شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تفاهم نامه همکاری فدراسیون بیلیارد و سازمان ورزش شهرداری امضا شد واژه های کاربردی مرتبط بولینگ بیلیارد پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اشتباه جالب پیرلو در اولین پیامش پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی یوونتوس+ عکس ۲ جام حذفی فوتبال| استقلال - سپاهان؛ بازی مرگ و زندگی برای جاماندگان جام ۳ ۳ بازیکن ایران در فهرست ۵۰۰ بازیکن مهم دنیای فوتبال/ تمجید ویژه ورلدساکر از طارمی + عکس ۴ اعلام آخرین وضعیت مصدومان استقلال/ همه منتظر بازگشت دیاباته ۵ بستری شدن حسن رحیمی در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا ۶ بارانی: چرا باید برای مسابقه ما با سایپا داور تهرانی بگذارند؟/ مطمئنم تیم های دیگر حداقل دو ماه تمرین کرده بودند ۷ نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند ۸ لیگ برتر فوتبال| تقابل تراکتور و فولاد با پایین‌نشینان در کورس آسیایی شدن/ مصاف افاضلی با شاگردان سابق برای فرار از سقوط مهمترین اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال| استقلال - سپاهان؛ بازی مرگ و زندگی برای جاماندگان جام یخکشی:‌ صبح‌ها بنایی و شالیکوبی می‌کنم و عصرها کشتی می‌گیرم روایتی از حرکت عجیب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در مسابقات آنلاین/ قائم‌مقامی: پهلوان‌زاده به اشتباهش اعتراف کرد لیگ برتر فوتبال| تقابل تراکتور و فولاد با پایین‌نشینان در کورس آسیایی شدن/ مصاف افاضلی با شاگردان سابق برای فرار از سقوط مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان امام کاظم (ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله را برپا نگه داشت؟ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بولینگ بیلیارد بولینگ بیلیارد فدراسیون بولینگ برگزاری مسابقات وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲ حوزه برای انتخاب ۴۵ نماینده در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش مشرق،احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند