Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:25:58 GMT

آمار ناامیدکننده سینمای چین در سومین هفته بازگشایی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۶۵۳

آمار ناامیدکننده سینمای چین در سومین هفته بازگشایی

مجموع فروش هفتگی سینمای چین با کاهش نسبت به هفته گذشته، به ۱۷.۳ میلیون دلار رسید.

به گزارش ایسنا، درام جنگی «۱۹۱۷» ساخته «سم مندس» در اولین هفته نمایش در سینماهای چین با فروش  ۵.۳ میلیون دلاری پرفروش ترین فیلم گیشه سینمای چین بود و «فورد در مقابل فراری» دیگر فیلم هالیوودی نیز در اولین هفته اکران در چین با عملکردی ضعیف تنها ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیون دلار فروخت.

این سومین هفته بازگشایی سینماهای چین پس از یک تعطیلی طولانی شش ماهه است و آمارهای ناامیدکننده گیشه حاکی از آن است که بخشی از سینماهای چین در مناطقی با خطر ‌ شیوع ویروس کرونا همچنان تعطیل هستند و سینماهای فعال نیز با محدودیت هایی رو به رو هستند که از جمله میتوان به کاهش پنجاه درصدی نمایش فیلم ها و سقف ظرفیت ۳۰ درصدی برای حضور مخاطبان در سالن‌های سینماست.

همچنین در برخی مناطق، نمایش فیلم‌هایی با مدت زمان بالای دو ساعت ممنوع است.

سینمای چین با فروش ۱۷.۳ میلیون دلاری اخیر خود، مجموع فروش سال ۲۰۲۰ خود را به رقم ۳۹۴ میلیون دلار رساند که در مقایسه با آمار مشابه سال گذشته از کاهش ۹۳.۲ درصدی حکایت دارد.

گیشه چین به عنوان دومین بازار بزرگ سینمایی جهان پس از آمریکا، سال گذشته و در مقطع زمانی کنونی ۵.۴ میلیارد دلار فروخته بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گیشه سینمای چین میلیون دلار سینمای چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲

دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۳۷ نفر (۱۳۵ مرد و نا بقی زن) در سال گذشته بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن ۲۰ درصد افزایش داشت.

او افزود:بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان در سال ۱۴۰۲ به ترتیب شهرستان ساری با ۱۸، آمل با ۱۶ و نور با ۱۳ بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

عباسی گفت: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۶۳ نفر (با افزایش ۱۹ درصدی)، برق گرفتگی با ۳۴ (افزایش ۳۱ درصدی)، اصابت جسم سخت با ۲۵ (افزایش ۲۵ درصدی) و سایر موارد با ۱۵ مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

او افزود:بر اساس تفکیک ماه خرداد ماه با ۱۷، (فروردین، آبان، آذر، دی) هر کدام با ۱۳ مورد بیشترین و اردیبهشت با ۷ مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است.

عباسی گفت:سنین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۳۴ مورد بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۸ فوتی کمترین آمار را داشتند.

او افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۸۷۱ (۸۱۰ مرد و ما بقی زن) مصدوم ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک نفر بیشتر گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما