Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:27:33 GMT

برگزاری چهارمین دوره مسابقه ملی استاد شو

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۷۲۶

برگزاری چهارمین دوره مسابقه ملی استاد شو

انجمن علمی دانشجویی ریاضی دانشگاه مازندران،‌ چهارمین دوره مسابقه ملی "استاد شو" را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، شرکت کنندگان در این مسابقه با به نمایش گذاشتن قدرت بیان و تسلط بر تدریس، فرصتی برای تجربه استاد بودن را به دست می‌آورند.

تدریس در این مسابقه با موضوعات دلخواه شامل علمی، فرهنگی، هنری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است و به نفرات جوایز نقدی اهدا می‌شود.

مرحله مقدماتی مسابقه ملی "استاد شو"  از اول تا چهارم شهریور برگزار می‌شود و تاریخ برگزاری مرحله نیمه نهایی ۱۰ تا ۱۲ شهریور خواهد بود و مسابقه‌ها به صورت زنده در صفحه اینستاگرام انجمن ریاضی @umz.math انجام خواهد شد.

شرکت در این رویداد برای عموم دانشجویان آزاد است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا ۳۰ مرداد فرصت دارند با شماره ۰۹۹۰۷۸۵۱۶۶۳  یا آدرس @mohammad_jafartabar در ارتباط باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران