Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@00:33:26 GMT

چراغ‌های راهنمایی شهر قزوین پیام ضد کرونا می‌دهند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۷۵۹

چراغ‌های راهنمایی شهر قزوین پیام ضد کرونا می‌دهند

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: چراغ‌های راهنما در تقاطع‌های پرتردد شهر قزوین با پیام‌های ضد کرونا مردم را به خانه فرامی‌خوانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: چراغ‌های راهنما در تقاطع‌های پرتردد شهر قزوین پیام ضد کرونا می‌دهند؛ به نحوی که با نصب پیام روی چراغ‌های سبز و قرمز و روشن شدن هر رنگ، مردم به خانه فراخوانده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به این ترتیب با قرمز شدن چراغ، پیام «برو منزل» و با سبز شدن آن، پیام «منزل بمان» به کاربران ترافیکی نمایش داده می‌شود تا مردم به ماندن در خانه تشویق شوند که ثمره آن می‌تواند کاهش تجمع و ارتباط مردم با یکدیگر و جلوگیری از انتشار ویروس باشد.

به گفته زرآبادی‌پور؛ این اقدام را سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری انجام داده و چهارراه بلوار شمالی، چهارراه خیام، چهارراه فلسطین و چهارراه شهرداری از جمله تقاطع‌هایی هستند که چراغ‌های راهنمای آنها دارای پیام است.

این مسؤول همچنین به دیگر اقدامات حوزه تحت مدیریت خود در ایام شیوع کرونا اشاره و بیان کرد: نوبت‌دهی آنلاین مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی، ضدعفونی مکرر ناوگان حمل‌ونقل عمومی، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در میان رانندگان، بازسازی و سرویس اتوبوس‌های ناوگان شهر قزوین در ایام تعطیلی ناوگان و همچنین نصب تونل ضدعفونی‌کننده در ورودی پایانه آزادگان بخش دیگری از این اقدامات را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین چراغ راهنمایی پیام کرونایی شهر قزوین حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ خواب هایی الهام گرفته از گل (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • چراغ خواب هایی الهام گرفته از گل (عکس)
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس