Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی فدراسیون تنیس، این زمین را از فدراسیون گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص پروژهای مختلف، وضعیت مجموعه ورزشی آزادی و زنین های فدراسیون های مختلف گفت و گویی را با فارس داشته که متن کامل را در زیر می خوانید:


فارس: تغییرات متعدد و حضور سرپرستان موقت در آزادی به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی ایران چه دلیلی دارد؟

ورزشگاه آزادی در حال حاضر رئیس دارد و بیش از یکسال است که سیف مدیر آزادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فارس: چرا و چطور شرکت توسعه داربست اجاره می کند، داربستی که اجاره اش از خرید آن بیشتر است؟ چرا گیت ها و ورودی ها مطابق با نظر نیروی انتظامی لوله کشی نمی شود که داربست بزنیم؟

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گیت هایی را ساخت که دیگر داربست نباشد.
داربست ها با نظر نیروی انتظامی انجام شده و به شرکت ارتباطی ندارد.

فارس: البته داربست سال گذشته فاجعه آفرید و جون یک بچه بیگناه را گرفت. دادگاه مجموعه آزادی و پیمانکار را مقصر دانست و اعلام کرد باید دیه پرداخت شود اما نزدیک به یک سال گذشته و هنوز این خانواده سرگردان هستند. شرکت توسعه در نظر ندارد پول دیه را پرداخت کند؟

دیه از طریق بیمه پس از تایید دادگاه پرداخت می شود.

فارس: مجموعه ورزشی شیرودی در یک طرح عجیب قرار است به مرکز تجاری تبدیل شود. جزئیات این طرح چیست؟ شیرودی جزو شناسنامه های ورزش ایران است، چرا به قیمت درآمدزایی می خواهیم یکی از نمادها و سمبل های ورزش را از بین ببریم؟


این طرح عجیب مربوط به دولت قبل است و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به جز بازسازی و نگهداری وضعیت موجود هیچ برنامه و طرحی ندارد.

فارس: نحوه واگذاری پیست های دربندسر، شمشک و دیزین به بهره بردار همیشه جای سئوال و شبهه بوده است، چرا یک ساز و کار مشخص برای این پیست ها تعریف نمی شود؟ در این واگذاری سهم فدراسیون اسکی به عنوان متولی این رشته کجاست؟

دربندسر مربوط به بخش خصوصی است. دیزین و شمشک هم همیشه از طریق مزایده و طبق قانون واگذار شده و می شود.

فارس: شرکت توسعه سال گذشته زمین های تنیس باشگاه استقلال و مجموعه انقلاب را به عنوان دو مجموعه اصلی و استاندارد تنیس ایران بعد از دو دهه از فدراسیون تنیس گرفت و در حال حاضر فدراسیون تنیس هیچ زیرساخت و زمینی برای برگزاری تمرینات و اردوها ندارد، چرا این اتفاق افتاد؟ با این شرایط وضعیت تیم ملی تنیس چه خواهد شد؟

به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی فدراسیون تنیس، این زمین را از فدراسیون گرفتیم و طبق مقررات در مزایده به بخش خصوصی واگذار کردیم. برای برنامه های تیم ملی در همه رده ها خدمات خواهیم داد.

فارس: ۳ سال پیش فدراسیون کشتی زمینی را از شرکت توسعه گرفت تا آکادمی و مجموعه اداری و تشکیلات فدراسیون را احداث کند، 50 درصد کار پیش رفته اما با تغییر مدیریت در فدراسیون کشتی است طرح نیمه کاره باقی ماند. رئیس فدراسیون اعتقاد دارد که این زمین برای کشتی مناسب نیست.

در این باره بهتر است از فدراسیون کشتی سوال کنید.

فارس: چند سال پیش کلنگ احداث یک کمپلکس اختصاصی برای ورزش زنان در آزادی زمین خورد، زیرسازی ها انجام اما ناگهان کار رها شد، تکلیف این مجموعه چیست؟

به دلیل مشکلات اعتباری پروژه تعطیل است و انشاالله به محض تامین اعتبار فعال خواهد شد.

فارس: در خصوص زمین گلف توضیح بفرمائید که بالاخره این زمین به فدراسیون داده خواهد شد یا خیر؟ الان این زمین چه وضعیتی دارد؟

زمین در اختیار مجموعه ورزشی انقلاب است و هر وقت فدراسیون برنامه داشته باشد همکاری و مساعدت لازم به عمل خواهد آمد. در این زمینه مشکلی نبوده و نداریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شیرودی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی فدراسیون تنیس مجموعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای مقاوم‌سازی همسو با توسعه شبکه گازرسانی کشور

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر این‌که توسعه فرآیندی همه‌جانبه است، گفت: باید به موازات تقویت شبکه گازرسانی در عرصه مقاوم‌سازی نیز تلاش و سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با تبریک فرارسیدن بهار قرآن و طبیعت اظهار کرد: فارس از استان‌های مهم کشور است که جایگاه ویژه‌ای در جغرافیای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارد.

وی با قدردانی از تلاش‌های علی اکبر میدانشاهی، برای مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس آرزوی موفقیت کرد و افزود: خدمات شایسته‌ای از سوی شرکت گاز استان فارس انجام شده که خدمت‌رسانی به استان سیستان و بلوچستان به‌عنوان استان معین از آن جمله است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران پیشرفت‌های شرکت گاز استان فارس را در عرصه‌های مختلف قابل توجه توصیف کرد و با ارائه آماری از فعالیت‌ها، گفت: شرکت ملی گاز ایران تاکنون موفق به گسترش شبکه در ۱۲۶۲ شهر، ۱۵۶ هزار مرکز صنعتی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ روستا شده است.

رحمانی روز ملی شدن صنعت نفت را به ملت  ایران تهنیت گفت و اظهار کرد: امروزه درصد کل بهره‌مندی شهرها و روستاها از گاز طبیعی به ترتیب به ۹۸.۵ و ۸۶ درصد رسیده است.

وی آمار گازرسانی در ایران اسلامی را در سطح جهان بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: بیش از ۳۹ هزار کیلومتر خطوط انتقال پرفشار گاز در کشور اجرا شده است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با یادآوری این موضوع که رونق گازرسانی مقارن با افزایش رفاه جامعه و صیانت از طبیعت است، تأکید کرد: گاز یکی از مهمترین محورهای توسعه صنعت است و بیش از ۸۷ درصد از بخش نیروگاهی کشور بر پایه گاز به حرکت در می‌آید.

رحمانی همچنین با تأکید بر این موضوع که خط قرمز شرکت ملی گاز ایران تأمین مستمر گاز بخش خانگی است، افزود: در حالی که همه تلاش‌ها برای بهینه‌سازی مصرف بخش خانگی است، بازده مصرف انرژی در صنایع، نیروگاه‌ها و دیگر بخش‌ها بسیار پایین است و این مهم نیاز به عزم ملی برای رفع آن دارد.

وی در پایان با اهداء لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات علی اکبر میدانشاهی در دوران خدمتش قدردانی کرده و حکم مسئولیت وحید بهفر به‌عنوان سرپرست جدید شرکت گاز استان فارس را نیز اهدا کرد و با اشاره به این موضوع که سرمای اسفندماه سال ۱۴۰۲ از لحاظ شدت و گستردگی آن طی دو دهه اخیر بی سابقه بود، اظهار کرد: خوشبختانه تغییر راهبرد توزیع گاز نتیجه بخش بود و شاهد افت فشار در مناطق سردسیر که در انتهای مسیر گازرسانی قرار داشتند، نبودیم.

وحید بهفر، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس هم با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت گفت: امیدواریم با یاری پروردگار متعال و همیاری خانواده بزرگ و تلاش‌گر شرکت گاز استان فارس بتوانیم گام‌های ارزنده‌ای در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه برداریم؛ زیرا پدیده‌های مثبتی مانن  رشد تولید، ایجاد ارزش افزوده و اشتغال‌زایی با توسعه شبکه گازرسانی محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی 
  • خبر عجیب بنزینی دولت + اعلام جزییات
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • ضرورت اجرای مقاوم‌سازی همسو با توسعه شبکه گازرسانی کشور