Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید ایرج کاظمی‌جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از راهیابی پنج نمایش قرآنی به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سید ایرج کاظمی‌جو افزود: هیات داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی ۹ اثر نمایشی، پنج اثر نمایشی را به عنوان برگزیده به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هیات داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی علوم قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد را متشکل از زهرا نجف پور، رضا شریعتی‌راد و رضا رفیعی از هنرمندان فعال و توانمند در عرصه بازیگری و کارگردانی و ادبیات نمایشی استان عنوان کرد.

کاظمی جو اسامی آثار راه یافته به جشنواره را شامل نمایش "سرگذشت نابهنگام" نویسنده داوود پارسا و کارگردان معصومه جهانپور از لیکک، گروه تئاتر ترمه، نمایش "در کلبه ما رونق اگر نیست، صفاهست" نویسنده و کارگردان یاسر خالقی از لنده گروه تئاتر فردا از لنده، سند نویسنده و کارگردان افضل محمدی گروه تئاتر مردم از دهدشت، نمایش "سد معبر" نویسنده و کارگردان داوود پارسا گروه تئاتر پارسا تئاتر از گچساران و نمایش "گوهر" نویسنده پژمان شاهوردی و کارگردان مجید نیک پور گروه تئاتر وار از یاسوج عنوان کرد.

این جشنواره از بیست و یکم تا بیست و پنجم مرداد ماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین به مناسبت هفته قرآن و عترت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تئاتر خیابانی دومین جشنواره تئاتر خیابانی گروه تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • تجلیل از کارگردان فیلم آپاراتچی در صحن شورای شهر تبریز