Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:19:03 GMT

۱۳ میلیون دلار کالا از بازارچه ماهیرود صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۸۷۴

۱۳ میلیون دلار کالا از بازارچه ماهیرود صادر شد

محمد علی خاشی در گفت‌وگو با خبرنگارمهر با اشاره به فعالیت‌های بازارچه ماهیرود شهرستان سربیشه در چهارماهه نخست امسال اظهارکرد: کل صادرات قطعی از بازارچه ماهیرود در چهارماهه نخست امسال از نظر ارزش دلاری ۱۳ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۷ دلار بوده است.

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی در زمینه واردات از بازارچه ماهیرود نیز بیان‌کرد: در چهارماهه نخست سال جاری میزان واردات از بازاچه ماهیرود نیز از نظر ارزش دلاری ۳۷ هزار و ۳۳۶ دلار و از نظر وزنی حدود ۲۵ تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاشی ادامه‌داد: صادرات قطعی از گمرک ماهیرود در چهارماهه امسال نیز ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۴۱۹ دلار و همچنین میزان واردات قطعی از گمرک ماهیرود نیز ۲۲ هزار و و ۸۴۰ دلار بوده است.

وی گفت: بیشتر کالاهای صادراتی از گمرگ و بازارچه ماهیرود صیفی‌جات، سیمان، روغن، گازوئیل، نمک، تخم مرغ خوراکی و کاشی و بیشتر کالاهای وارداتی نیز شاه دانه بو داده، ماسک جراحی و بذر یونجه بوده است.

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی یادآورشد: در چهارماهه نخست امسال نیز هزار و ۶۳۸ دستگاه کامیون از کشورهایی چون اندونزی، چین، ترکمنستان، هندوستان، روسیه و ترکیه به کشور افغانستان از طریق گمرک ماهیرود ترانزیت شده است.

خاشی گفت: مرز ماهیرود در شهرستان سربیشه برعکس برخی از مرزهای کشور در مدت شیوع کرونا هیج گونه تعطیلی از جهت شیوع این ویروس نداشته و در حال حاضر نیز فعالیت‌های آن طبق روال معمول ادامه دارد.

کد خبر 4994690

منبع: مهر

کلیدواژه: بازارچه مرزی ماهیرود بیرجند ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا قزوین شهرکرد کمک مومنانه عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا چهارماهه نخست بازارچه ماهیرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کریمی گفت: طرح آبرسانی آتیشگاه موسوم به ۵۳ روستا و شهر سردشت در حال انجام است.
به گفته وی، مرحله نخست این طرح  در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد.
مدیر کل آبفای استان افزود: با اجرای این طرح آب شرب ۵۰ هزار نفر از جمعیت این روستا‌ها و شهر سردشت تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر در یک ماه نخست سال صادر شد
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد