Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@15:19:02 GMT

شاهین - تراکتور؛ جدال بقا و کسب سهمیه آسیا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۹۰۱

شاهین - تراکتور؛ جدال بقا و کسب سهمیه آسیا

تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و تراکتور تبریز در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فردا شب در ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر در جدالی نفس‌گیر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری و تراکتور تبریز در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 20:30 فردا شب در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به قضاوت مهدی سید علی به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم با دو جایگاه متفاوت ولی باهدفی از پیش تعیین‌شده برای کسب سه امتیاز این دیدار به مصاف هم خواهند رفت که شاهینی‌های میزبان برای بقا و تراکتوری‌ها نیز برای کسب سهمیه آسیایی نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خواهند داشت.

علاوه بر جایگاه دو تیم در جدول و با توجه به ساختار دو باشگاه می‌توان گفت که تراکتوری‌ها برتری محسوسی نسبت به میزبان جنوبی خود دارند که حضور ستارگانی همچون احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و... خود دلیلی بر همین ادعا می‌تواند باشد.

ولی نمی‌توان فراموش کرد که فوتبال جنگ لحظه‌هاست و هر تیمی از فرصت‌های خود بهتر استفاده کند برنده میدان خواهد شد و بنابراین نمی‌توان تراکتوری‌ها را با توجه به فاکتورهای برتر از پیش برنده بازی دانست.

قطعاً پرشورهای تبریز برای این بازی برنامه‌های تدارک دیده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن می‌تواند رطوبت بالای جوی شهر بوشهر باشد که کار این تیم را مقابل شاهین سخت خواهد کرد.

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که شاهین در هفته بیست و هفتم در جم دست‌به‌کار بزرگی زد و پارس جنوبی را با دو گل شکست داد تا باروحیه‌ای مضاعف به مصاف حریف تبریزی خود برود و در آن‌سوی میدان نیز تراکتوری‌ها در دیداری انتقادی در خانه مقابل پیکان دیگر تیم انتهای جدولی با تساوی بدون گل متوقف شدند تا چاره‌ای جز برد مقابل شاهین نداشته باشد.

در جدول رده‌بندی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها با کسب 21 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و تراکتور نیز 46 امتیازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر تراکتور تبریز لیگ برتر جام خلیج فارس بوشهر محمدرضا زائری مصاف هم خواهند رفت تراکتوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسینی مدافع مرکزی تیم تراکتور که در دیدار هفته گذشته برابر ذوب‌آهن دچار آسیب‌دیدگی شد، پس از عکسبرداری از پای خود با خبر تلخی مواجه شده است.

این بازیکن به دلیل کشیدگی از ناحیه همسترینگ چهار هفته از میادین دور خواهد بود تا به این ترتیب حداقل بازی نساجی، ذوب‌آهن، استقلال و فولاد را از دست بدهد.

نکته مهم اینکه تراکتور در بازی نساجی و دیدار جام حذفی با ذوب آهن عارف آقاسی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و حالا دیگر مدافع مرکزی این تیم نیز مصدوم شده تا سرمربی جدید تراکتور عملا با یک بحران در خط دفاعی مواجه شود.

دیگر خبرها

  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!