Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: در این ایام ۱۱۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان بهره برداری می رسد که با همت دولت زیرساخت های آنها تامین شده است.

وی به ظرفیت های دهلران در حوزه نفت و گاز، آب، خاک، کشاورزی و نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: این شهرستان پیشران توسعه استان است اما انچه الان روند توسعه را کم شتاب کرده شرایط عمومی و تحریم های ظالمانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه بزرگ ان جی ال دهلران اشاره کرد و یادآور شد: این طرح با هدف جلوگیری از هدر رفت گازهای سرچاهی و تامین خوراک پتروشیمی دهلران عملیاتی شده است.

فرماندار دهلران به سرمایه گذاری های دولت در این شهرستان با توجه به ظرفیت های آن اشاره و گفت: افق توسعه شهرستان روشن است و مردم دهلران در آینده شاهد تحولات بزرگ در این شهرستان و بهره مندی از ظرفیت های آن خواهند بود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای توسعه شهرستان تاکید کرد: در شورای برنامه ریزی استان ایجاد شهرک پتروشیمی و نفت و گاز در زمینی به وسعت ۴۵ هکتار در دهلران مصوب شده که این طرح نقش مهمی درایجاد  صنعت های زیر مجموعه دارد.

فرماندار دهلران همچنین به برخی هجمه ها علیه پتروشیمی دهلران مبنی بر تغییر کاربری آن اشاره و گفت: با همت مجموعه دست اندرکاران، مدیریت ارشد استان و وزیرمحترم نفت و مسئولان شهرستان آنچه در حد گمانه زنی بود نیز رفع شد و پتروشیمی دهلران بر اساس همان طراحی اولیه به کار خود ادامه می دهد.

عسگری در ادامه سخنان خود به نقش خبرنگاران در مخابره اخبار و اطلاعات در دنیای کنونی اشاره و افزود: خبرنگاران با افشای حقایق در طول تاریخ باعث اتفاقات بزرگی شده اند و البته امروز نقشی پر رنگ تر دارند.

وی به سابقه مطبوعات و نشریات در کشور اشاره کرد و تصریح کرد: بعضی مواقع فضای بهتر و برخی مواقع فضای کمتر برای فعالیت رسانه ها فراهم شده ولی هر جا فضای فعالیت رسانه ها بهتر و مطلوب تر بوده تا واقعیت ها را بیان کنند از شفافیت بهتری برخوردار بوده ایم و در این دولت فضای لازم با توجه به اهمیت جایگاه خبرنگاران برای انها فراهم بوده و هست و این کمک به روند توسعه و پیشرفت است.

فرماندار دهلران تاکید کرد: همه مسئولان در اتاق های شیشه ای هستند و باید با شفافیت پاسخگو باشند و از مسئولان شهرستان خواست خدمات و اقدامات دولت را در حوزه کاری خود اطلاع رسانی کنند.

وی هدف دشمن را ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه ذکر کرد و گفت: خبرنگاران با توجه به شرایط کنونی و تحریم ها در کنار اطلاع رسانی  باید روحیه امید به جامعه تزریق کنند.

عسگری اداه داد: نوشتن بر اساس واقعیت ها باعث رشد و توسعه و نقد سازنده و مفید با ارائه راهکارها در بهبود امور نقش موثری دارد و شهرستان دهلران خبرنگارانی پخته و فعال دارد و این ظرفیتی بزرگ برای مردم و مسئولان و شهرستان است.
شهرستان مرزی دهلران در ۲۲۰ کیلومتری ایلام واقع است.

برچسب‌ها ایلام هفته دولت افتتاح طرح دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام هفته دولت افتتاح طرح دهلران ایلام هفته دولت افتتاح طرح دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان قزوین گفت: مخزن ذخیره جدید ۱۰ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره‌برداری شده است.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با هدف تأمین آب آشامیدنی ساکنان شهر مهرگان در پیک مصرف تابستانی مخزن جدید ۱۰ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان احداث و آماده بهره‌برداری است.

وی میزان هزینه صرف شده برای احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵ میلیارد تومان دانست و افزود: برنامه‌ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تأمین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین با بیان اینکه شهر مهرگان هم‌اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی است، خاطرنشان کرد: پروژه مخزن جدید به عنوان زیرساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلندمدت تأمین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیرنوندی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ هزار و ۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه‌های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی گفت: برای تکمیل مخازن ذخیره این شهر ۲۰ هزار متر مکعب دیگر در دستور کار قرار دارد که امید است با تأمین اعتبار مناسب این پروژه نیز در آینده نزدیک شروع شود. با توجه به حساسیت شهرک مهرگان و خشکسالی‌های پیاپی امیدواریم که مردم با مدیریت مصرف کمک کنند که آب پایدار در شبکه‌های توزیع آب دایر و رضایت نسبی بین همه مشترکان فراهم شود.

کد خبر 745163

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان