Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@06:28:12 GMT

مولودی از تبار پاکی و روشنی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۹۷۲

مولودی از تبار پاکی و روشنی

روزی مبارک است؛ آفتاب از شوق تماشا، پهنای آسمان را می پیماید. زمین عطر می­افشاند و زمان به شادی ایستاده است. مولودی آسمانی از تبار پاکی و روشنی، گام به دنیا نهاده است؛ از دودمانی که دوستی با آن­ها مصداق دین و دشمنی با آنها کفر است. مولودی که وارث علم و عصمت نبوت است و امتداد سلسله امامت و ولایت.

او موسی زمان خویش است؛ آمده است تا همچون موسی پیامبر(ع)، منجی قوم خود باشد و خواب شیرین قبطیان را در دیده خیالشان برآشوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا با زلالِ جاریِ نیلش، فرعونِ نفسِ شب زدگانِ سیاه جامه را مغلوب خویش سازد و با ید بیضای خود، بار ستم را از پیکر نحیف و زخم خورده امت اسلام بردارد. تا با عصای نیلْ شکافِ موسایی خود، هچون نوح مردمان را سوار بر کشتی فلاح و رستگاری نماید و از توفانِ زمانه نجات دهد.

آمده است تا لوای سبز امامت را در دست گیرد و اهل ولایت را از سیاهی و ظلمت دوران حکومت عباسی به سلامت برهاند و به نور و سپیدی برساند. آمده است تا در روزگاری که انعکاس صداها در حنجره ها محبوس شده است، به جای منبر جدش رسول الله، از پشت میله های حصار هارون الرشید، ندای حق و حقیقت را سر دهد و زیباترین اسرار توحید و بندگی  را برای یارانش بازگو نماید.

آمده است تا باب الحوایج مسلمین باشد و هیچ خواهشی در آستان کرامتش بی پاسخ نماند. تا حلم و حکمت با نامش آبرو یابد و خشم و خشونت در برابر وسعت بردباری اش سرافکنده و شرمسار گردد. تا رایحه دل انگیز مهربانی با خَلق را با خُلق زیبایش به مشام جان ها برساند و شمیم روح فزای عفو و گذشت را در فضای دل ها بپراکند.  آمده است تا زین المتهجدین باشد و سر حلقه عاشقان خداوند؛ تا با نجوای نیایش‌ های عاشقانه و سجده های شبانه اش ـ دوستان را شیفته و دشمنان را مجذوبِ پروردگار خود سازد.

سلام و درود خدا بر تو باد ای کاظم آل محمد! ای درگاه رحمت الهی و ای کوه حلم و بردباری، ای شفیع روز جزا و ای فرو برنده خشم در دشواری ها، ای بهترین آفریدگان خدا! مقدمت مبارک و گلباران!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ولادت امام موسی کاظم ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره شهاب زاهدی در ژاپن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته نهم رقابت‌های جی لیگ ژاپن با برگزاری چند دیدار امروز، شنبه برگزار شد که در یکی از بازی‌ها آویسپا فوکوئوکا به دیدار جوبیلو ایواتا رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شهاب زاهدی هر دو گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا به درخشش در این فصل ادامه داده باشد و شمار گل‌هایش را در جی لیگ به ۵ گل برساند. هر دو گل تیم جوبیلو ایواتا را نیز ریو گرماین مهاجم آمریکایی - ژاپنی به ثمر رساند تا با ۹ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار داشته باشد.

او هفته قبل نیز توانسته بود مقابل سانفرس هیروشیما تک گل تیمش را در جریان تساوی یک بر یک به ثمر برساند.

در حال حاضر آویسپا فوکوئوکا با ۱۱ امتیاز از ۹ بازی در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ ژاپن قرار دارد و تیم‌های سرزا اوزاکا و سانفرس هیروشیما به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897415

دیگر خبرها

  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)
  • درخشش دوباره شهاب زاهدی در ژاپن