Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:39:08 GMT

تظاهرات در لندن با درخواست برای توقف جنگ یمن

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۰۲۷

تظاهرات در لندن با درخواست برای توقف جنگ یمن

شماری از فعالان و حقوقدانان انگلیسی با برگزاری تظاهراتی در لندن، خواستار توقف جنگ در یمن شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المسیره، فعالان و حقوقدانان در لندن با حرکت به سمت سفارت عربستان خواستار توقف جنگ یمن شدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین خواستار توقف معامله‌های تسلیحاتی انگلیس با عربستان و امارات و آزادی بازداشت شدگان در زندان‌های این دو کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان همچنین خواستار توقف همکاری نظامی و امنیتی با عربستان و امارات و توقف صادرات سلاح به عربستان شدند.

فعالان انگلیسی، دولت امارات و عربستان را مسئول قتل هزاران تن از شهروندان یمنی و ارتکاب جنایت‌های جنگی از جمله کشتارهای بی‌هدف، شکنجه، گرسنه نگه داشتن و محاصره ملت یمن دانستند.

حاضران در این تظاهرات ضمن تاکید بر ایستادگی خود در کنار ملت یمن، ادامه جنگ در این کشور را محکوم کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگ یمن خواستار توقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع

به گزارش «مبلغ»، رهبر جریان صدر عراق از مقامات عربستان خواست تا به منظور پایان یافتن درگیری‌های فرقه‌ای در منطقه، قبرستان بقیع را بازسازی کنند.

شفقنا نوشت: صدر در توییتی در سایت ایکس نوشت: «پس از دیدن تغییر در سیاست های عربستان سعودی و فضای باز اجتماعی در این کشور، و کنار گذاشتن افراط گرایی در آن توسط برادر محترم محمد بن سلمان، فرصتی فراهم شده است تا بازسازی قبور ائمه بقیع علیهم السلام (روحی لهم الفداء) را به آنها یادآوری کنیم علی الخصوص اینکه ما در سالگرد تخریب آنها به دست افراط گرایان در آن زمان قرار داریم.»

وی افزود: «تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام خارج از چارچوب های شرعی، عقیدتی و اجتماعی همه منشورها، ادیان، عقاید، وابستگی ها و افکار معتدل و صحیح است بویژه اینکه کسانی که قبورشان تخریب شده، نمایندگان همه وابستگی های اسلامی و انسانی هستند و در قرآن عظیم هم عنوان شده است.»

صدر در ادامه این توییت آورد: «پس کسانی که خداوند ناپاکی را از آنها دور کرد و آنها را مطهر گرداند، ما و شما به محبت و مودت و اطاعت بدون قید و شرط آنها امر شده ایم.»

رهبر جریان صدر خاطرنشان کرد: «حفظ قبور آنها و بازسازی آن قبور در چارچوب مودت قرار می گیرد. اعتدال و میانه روی در محبت آنها روش ماست.»

صدر در پایان نیز عنوان کرده است: «تخریب قبور آنها جنایتی است که بخشیده نمی شود و بازسازی آنها عزتی است که در شمار نمی آید. پارلمان و دولت عراق را به هماهنگی بالا با دولت عربستان سعودی و مسئولان مربوطه به منظور انجام این پروژه وحدت بخش فرا می خوانم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896209

دیگر خبرها

  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)