Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح و فرمانده کل نیروهای زمینی ارتش ترکیه امروز از واحد یگان‌های کشور در مرز عراق بازدید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آناتولی، خلوصی آکار وزیر دفاع، ژنرال امید یاشار گولر رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح و امید دوندار فرمانده کل نیروهای زمینی ارتش ترکیه با حضور در واحد یگان‌های مرزی کشور در مرز عراق از فعالیت‌های نیروهای مسلح از نزدیک بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع ترکیه در خلال بازدید از پایگاه «دوغونداغی» با اشاره به ادامه عملیات‌های پنجه ببر و پنجه عقاب از 16 ژوئن به این سو گفت: تاکنون 83 تروریست در چارچوب عملیات‌های پنجه از پای درآمده‌اند.

کشته و مجروح شدن 3 سرباز ترکیه در شمال عراق

وی افزود: همچنین 359 مین، 267 پناهگاه و مخفی‌گاه منهدم و 13 موشک ضد تانک، 2 موشک هدایت شونده، 15 قبضه اسلحه دوشکا، 88 قبضه تفنگAK-47 و مقادیری مهمات و 299 نارنجک کشف و ضبط شده است.

وزیر دفاع ترکیه و هیئت همراه وی سپس جهت بازدید از فرماندهی لشگر پیاده سوم عازم یوکسک‌اووا شدند.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414,90/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد ۲ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۳ وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ۴ یادداشت| ادعای توقیف کشتی ایرانی در کراچی و فرار رو به جلوی رسانه‌های سعودی ۵ دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها ۶ ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران ۷ بایدن درباره عواقب انتخاب دوباره ترامپ هشدار داد ۸ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند مهمترین اخبار بین الملل ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام ماموریت ماکرون ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان امام کاظم (ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله را برپا نگه داشت؟ مدیریت بحران پساکرونا نماد ضعف رویکرد توسعه غربی و برجستگی الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه نیروهای مسلح وزیر دفاع بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش در ساری عملیات افتخار آمیز وعده صادق را به مردم و نیروهای مسلح تبریک گفت و افزود: مراسم روز ارتش یادآور شهیدانی نظیر صیاد شیرازی و مقابله نیروی دریایی با آمریکا است و ابهت این شیطان بزرگ را شکستند.

وی گفت: انجام عملیات‌های مختلف نظیر حمله پایگاه نظامی عین الاسد و حمله موشکی به اسرائیل نشان از وحدت ما دارد و ارتش و نیروهای مسلح به انقلاب اسلامی وفادار هستند.

وی با عنوان این که ارتش در دوران دفاع مقدس خدمت و فداکاری خود را نشان داد و امروز در حوزه امنیت و خودکفایی گام‌های بزرگی برداشتند، افزود: ارتش و سپاه توانستند قدرت بازدارنده برای کشور ایجاد کنند و عملیات قهرمانانه وعده صادق و حمله انتقام جویانه مرهون وحدت نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که وحدت میدان و دیپلماسی را نقش مهمی در موفقیت دفاع دارد، گفت: در روزگاری شاهد بودیم کسانی قصد داشتند بین میدان و دیپلماسی جدایی ایجاد کنند و امروز میدان و دیپلماسی در کنار هم و در خط ولایی از حریم امنیت کشور دفاع می‌کنند.

آیت الله لائینی از حرکت و اقدام مقام معظم رهبری در صدور فرمان وعده صادق و انتقام از حرکت بزدلانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران تقدیر کرد و گفت: انتقام از متجاوز حق مسلم ایران اسلامی بوده است و دشمنان جرأت جواب دادن ندارند.

کد خبر 6080544

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است